مجمع انتخاباتی هیئت اسکیت استان اصفهان برگزار شد. مجمع انتخاباتی هیئت اسکیت استان اصفهان صبح امروز با حضور رئیس فدراسیون اسکیت و مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در سالن گنجینه سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، انتخابات هیئت اسکیت استان اصفهان صبح امروز در حالی برگزار شد که شهرام […]

مجمع انتخاباتی هیئت اسکیت استان اصفهان برگزار شد.

مجمع انتخاباتی هیئت اسکیت استان اصفهان صبح امروز با حضور رئیس فدراسیون اسکیت و مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در سالن گنجینه سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، انتخابات هیئت اسکیت استان اصفهان صبح امروز در حالی برگزار شد که شهرام اکبری به عنوان تنها کاندید ریاست این هیئت با کسب ۱۸رای از بیست رای به عنوان رییس این هیئت ورزشی انتخاب شد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در این مجمع
ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و تبریک هفته بسیج و همچنین تبریک به مدال آوران مسابقات قهرمانی آسیا که در این مجمع حضور داشتند از دیدار اخیر ورزشکاران با مقام معظم رهبری یاد کرد و گفت: جای بسی افتخار است که مقام معظم رهبری در این دیدار از چند بانوی ورزشکار به طور ویژه نام برده و تقدیر کردند و خانم احمدی به عنوان یکی از آن ها امروز در جمع ما حضور دارد و همانگونه که رهبر عزیز انقلاب فرمودند اقدام ایشان بسیار ارزشمند بود و ما نیز از ایشان قدر دانی میکنیم.
جواد محمدی حضور قهرمانان ورزش های آسیایی در این مجمع را نشان دهنده وفاق و همدلی در بین ورزشکاران این رشته بیان کرد و گفت: این حضور یعنی میخواهید در این سیر موفقیت به یاری خدا قوی تر و بالنده تر باشید.
وی افزود: ما در خصوص همه‌ی هیئت های ورزشی به عنوان حمایتگر هستیم و دراین هیئت نیز در موارد و مسائلی که هست و باید پاسخگوی مردم باشیم حتما کمک می کنیم.
در ادامه محمد هنرجو رییس فدراسیون اسکیت نیز به عنوان رییس مجمع ضمن تقدیر از زحمات مالکی رییس قبلی هیئت اسکیت استان برای شهرام اکبری به عنوان رییس جدید این هیئت آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدوارم این نشست منجر به شکوفایی هر چه بهتر اسکیت استان اصفهان شود.

وی افزود: در سال جاری ما هم اعزام های خوبی به مسابقات داشتیم و هم حمایت هایی از جانب کمیته ملی المپیک داشتیم که باعث شد جوانان ما خوب بدرخشند.
وی در ادامه در پاسخ به درخواست های پشتیبانی فدراسیون از این هیئت جهت ایجاد زمین های استاندارد و تجهیزات مناسب برای تمرین ورزشکاران و قهرمانان که از سوی حضار مطرح شده بود، رسالت شهرداری ها را در این امر بسیار مهم عنوان کرد و افزود : رسالت شهرداری ها ایجاد مکان های ورزشی است و وقتی شهرداری در شهر کوچکی مانند فرخ شهر پیست مخصوص اسکیت ایجاد می کند برای اصفهان که شهر بزرگی است واقعا بد است که پیست مناسبی نداشته باشد و امیدوارم در اصفهان نیز چندین پیست استاندارد ایجاد شود.
وی در ادامه اظهار امیدواری کرد و گفت: ان شاءالله با ظرفیتی که شهر اصفهان دارد این اتفاق بیفتد و ما بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.
هنر جو تاکید کرد: بر ما واجب است که بتوانیم ابزارها و زیر ساخت ها را برای عزیزان ورزشکار و قهرمان ایجاد کنیم و برای دریافت هر چه زودتر پاداش قهرمان ها نیز تلاش می‌کنیم و پیگیر هستیم که هر چه زودتر به دست آن ها برسد.
در بخش پایانی مجمع انتخاباتی هیأت اسکیت استان اصفهان، مینا رضایی به عنوان نایب‌رئیس، مجتبی افشاری به عنوان خزانه‌دار و احسان حبیب‌آبادی، محمدامین نوری و فرزانه کلاه‌دوزان به عنوان اعضای هیأت رئیسه انتخاب شدند و همچنین از کتاب قوانین و مقررات اسکیت آلپابن رونمایی شد.