مدیرکل استاندارد کردستان گفت: در طرح عیدانه ۶۱۰ واحد خدماتی در سطح استان توسط کارشناسان اداره استاندارد مورد بازرسی قرار گرفت. انجام ۶۱۰ مورد بازرسی نوروزی از واحدهای خدماتی کردستان ژیلا یزدانی، با اشاره به لزوم ارایه خدمات مطلوب به مردم در ایام نوروز اظهار داشت: در طرح ویژه بازرسی عیدانه که از ۱۵ اسفند […]

مدیرکل استاندارد کردستان گفت: در طرح عیدانه ۶۱۰ واحد خدماتی در سطح استان توسط کارشناسان اداره استاندارد مورد بازرسی قرار گرفت.

انجام ۶۱۰ مورد بازرسی نوروزی از واحدهای خدماتی کردستان

ژیلا یزدانی، با اشاره به لزوم ارایه خدمات مطلوب به مردم در ایام نوروز اظهار داشت: در طرح ویژه بازرسی عیدانه که از ۱۵ اسفند ماه سال گذشته شروع شد تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری ادامه دارد ۲۷۹ مرکز عرضه قطعات خودرو مورد بازرسی قرار گرفته است.

یزدانی در خصوص بازرسی از مراکز اقامتی و خدماتی نیز افزود: تاکنون ۲۱۰ فروشگاه مواد غذایی، ۸۸ رستوران، ۳۲ هتل و یک هتل آپارتمان توسط کارشناسان اداره استاندارد در سنندج و نمایندگی شهرستان‌ها انجام شده است.

وی در خصوص کشفیات محصولات غیراستاندارد در این این طرح بیان داشت: ۳۰۰کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته، روغن هیدرولیک با برند هاگت، فیلتر هوای فاقد نشان استاندارد و مشخصات از سطح بازار کشف و جمع‌آوری شد.

مدیرکل استاندارد کردستان با اشاره به آغاز طرح بازرسی ماه رمضان هم خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات سازمان ملی استاندارد ایران در خصوص ارائه خدمات مطلوب و کیفی به عموم شهروندان و مسافران نوروزی همچنین نظارت دقیق و مسمتر بر کالاها و خدمات، از دبروز طرح بازرسی ماه رمضان شروع شده و تا پایان این ماه تداوم خواهد داشت.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان