معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان از آغاز تغییرات فرمانداران شهرستان‌های استان به زودی خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، مهدی رمضانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان، از آغاز تغییرات فرمانداران شهرستان‌های استان به زودی خبر داد. وی افزود: تسریع در روند تغییرات فرمانداران شهرستان‌های استان کردستان […]

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان از آغاز تغییرات فرمانداران شهرستان‌های استان به زودی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، مهدی رمضانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان، از آغاز تغییرات فرمانداران شهرستان‌های استان به زودی خبر داد.

وی افزود: تسریع در روند تغییرات فرمانداران شهرستان‌های استان کردستان جزو دغدغه‌هایمان بوده وکارها را با جدیت پیش می‌بریم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان تصریح کرد: تمام تلاشمان بر این است که گزینه‌های کارآمد و توانمندی را انتخاب کرده که رضایتمندی مردم را حاصل کنند.

وی درباره نحوه و معیار انتخاب فرمانداران، گفت: در انتخاب فرمانداران ارزیابی‌هایی انجام شده است و تغییرات در این زمینه وجود دارد.
رمضانی با بیان اینکه فرمانداران به زودی تعیین تکلیف خواهند شد، تصریح کرد:انتخاب و انتصاب فرمانداران،طبق روال قانونی صورت می‌گیرد.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان