هولوکاستی در منطقه ایجاد شده ولی به جایی نخواهد رسید نماینده سابقه مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هولوکاستی در منطقه ایجاد شده که به جایی نخواهد رسید تاکید کرد پیروزی از آن مردم فلسطین است. حجت الاسلام احمد سالک در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران در مورد تصویب قانون […]

هولوکاستی در منطقه ایجاد شده ولی به جایی نخواهد رسید

نماینده سابقه مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هولوکاستی در منطقه ایجاد شده که به جایی نخواهد رسید تاکید کرد پیروزی از آن مردم فلسطین است.

حجت الاسلام احمد سالک در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران در مورد تصویب قانون کاپیتولاسیون در پاسخ به این سوال که چرا امام خمینی به عنوان مرجع شیعی در آن سطح به کاپیتولاسیون انتقاد کرد؟گفت:علما نقش انبیا را دارند و یکی از نقش‌های انبیا رصد دشمن و دیده بانی از نوع حرکات دشمن در داخل و خارج از کشور است.
وی ادامه داد: این رصد و نگهبانی رسالت همه ی شخصیت‌های با ارزش از جمله مراجع تقلید است به اضافه اینکه مقام رهبری مقام بالاتری است و مسئولیت رجال دینی و بزرگان است که در مقابل آنها بایستند و چون کاپیتولاسیون امضا مزدوری برای آمریکا و امنیت داشتن سگ آمریکایی در ایران بود که اگر آنها کسی را کشتند نباید دادگاهی برای آنها برگزار شود و آنها را زیر سوال ببرد به همین خاطر امام خمینی (ره)بر اساس رسالت دینی خود علیه آنان قیام کرد.
نماینده سابق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آمریکا با کاپیتولاسیون چه بلایی بر سر کشورهای دنیا آورد؟ اظهار کرد: آمریکا با سیاست حفظ منابع خود در گوشه و کنار جهان تلاش می‌کند به همه منابع جهانی دسترسی یافته و آنها را در ید قدرت خود بگیرد و هر روز برای کشوری نقشه جدید دارد و این خاصیت حاکمیت شیطانی است.

وی افزود: هر ملتی و دولتی که ضعیف باشد، استعمار آمریکا بر آن سوار می‌شود و هر روز کشور را به یک چیز مشغول می‌کند و کار استعمار همین است.
حجت الاسلام سالک راهبرد برون رفت از نقشه‌های شیطانی آمریکا این مطلب دانست که ملت باید اقتدار داشته باشند و مقابل سلطه بایستند و افزود: جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در مقابل آن ها ایستاد و ما شاهد نابودی آمریکا هستیم.
وی طوفان الاقصی را پاسخ محکمی به جنایات اسرائیل بیان کرد و تصریح کرد: طوفان الاقصی پاسخ محکمی به جنایات اسرائیل بود که پس از هفتاد سال مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین ایستادند و بین ملت‌های بیدار شده و با بصیرت اعم از مسلمان و غیر مسلمان در مقابل دولت‌های خبیثی مانند آمریکا و انگلیس و بعضی از سران منطقه تضاد رخداد.
وی این تضاد را نوید پیروزی این ملت‌ها و دولت‌ها را بیان کرد و گفت: قدرت استعماری اسرائیل به جایی نخواهد رسید و شاهد فروپاشی اسرائیل هستیم و قدرت حماس و دیگران بر ارتش و سازمان امنیتی اسرائیل می‌چربد.
وی در پایان تاکید کرد: هولوکاستی در منطقه ایجاد شده ولی به جایی نخواهد رسید و پیروزی از آن مردم فلسطین است.
خبرنگار: الهام خانی