معاون عمران، توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت ظرف ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۰۰ دستگاه ون خریداری شده از ایران خودرو دیزل برای کمک به جابجایی زایران اربعین، عازم مرز مهران شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مهدی جمالی‌نژاد روز چهارشنبه با اعلام […]

معاون عمران، توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت ظرف ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۰۰ دستگاه ون خریداری شده از ایران خودرو دیزل برای کمک به جابجایی زایران اربعین، عازم مرز مهران شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مهدی جمالی‌نژاد روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: روز گذشته، قرار داد خرید پنج هزار دستگاه ون با ایران خودرو دیزل برای نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری منعقد شد.
وی ادامه داد: قرار است این خودروها در اختیار شرکت های تاکسیرانی سراسر کشور قرار گیرند که ۵۰۰ دستگاه آن آماده تحویل است.

معاون عمران وزیر کشور اضافه کرد: به دستور وزیر کشور و با همکاری اتحادیه تاکسیرانی، برای ۱۰۰ دستگاه از این خودروهای تحویل داده شده، راننده تامین و به طور موقت در اختیار ستاد مرکزی اربعین قرار گرفت.
جمالی نژاد خاطرنشان کرد: علاوه بر این تعداد، ۵۰ دستگاه از ون‌های موجود و فعال در شبکه تاکسیرانی تهران هم عازم مرز مهران شدند تا تردد زایران به ویژه زایرانی که به کشور بازمی‌گردند، تسهیل شود.
وی یادآور شد: همچنین ۱۳۳ دستگاه اتوبوس خریداری شده توسط وزارت کشور برای حمل و نقل درون شهری، هم در طی هفته گذشته به طور موقت تا آخر برنامه اربعین  به مهران اعزام و در اختیار ستاد قرار گرفته و قرار است این رقم به ۲۰۰ دستگاه افزایش یابد.