ارائه ۵۰ خدمت غیرحضوری تأمین اجتماعی به بیمه‌شدگان مدیرکل بیمه تأمین اجتماعی اصفهان گفت: هدف‌گذاری شده بود که ۳۰ خدمت تامین اجتماعی از زمان همه‌گیری کرونا غیرحضوری شود تا ۷۰ میلیون بار مراجعه کم شود و امروز ۵۰ خدمت غیرحضوری شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ مرتضی حاج کاظمی پیش از ظهر امروز […]

مدیرکل بیمه تأمین اجتماعی اصفهان گفت: هدف‌گذاری شده بود که ۳۰ خدمت تامین اجتماعی از زمان همه‌گیری کرونا غیرحضوری شود تا ۷۰ میلیون بار مراجعه کم شود و امروز ۵۰ خدمت غیرحضوری شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ مرتضی حاج کاظمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در خدمت‌رسانی تلاش کرده‌ایم وارد خدمات غیرحضوری و هوشمند شویم، اظهار کرد: هدف‌گذاری شده بود که ۳۰ خدمت غیرحضوری شود تا ۷۰ میلیون بار مراجعه کم شود و امروز ۵۰ خدمت غیرحضوری شده است.

مدیرکل بیمه تأمین اجتماعی اصفهان ادامه داد: در موضوع هوشمندی از این ماه لیست هوشمند را در اصفهان به‌صورت پایلوت رقم زده‌ایم و تلاش شده است دغدغه‌های کارفرمایان در این لیست هوشمند برطرف شود که لازم است کارفرمایان لیست های خود را چک کنند، سیستم به‌صورت هوشمند موارد را اخطار می‌دهد.

حاج کاظمی با بیان اینکه میانگین پرداخت بازنشستگان ۲۳ سال و بازماندگان ۱۰ سال است، تصریح کرد: این در حالی است که ۳۰ درصد مستمری‌بگیران ما بازماندگان هستند.

مدیرکل بیمه تأمین اجتماعی اصفهان با بیان اینکه مقرری‌بگیران بیمه بیکاری ما کاهشی بوده است، گفت: این میزان از ۲۰ هزار نفر به ۱۴ هزار نفر رسیده است و این روند با توجه وضعیت اشتغال کشور کاهشی است.

وی ادامه داد: در نسخه الکترونیک اصفهان در کشور اول است و اکثر خدمات سازمان در سامانه تأمین اجتماعی قابلیت ارائه دارد و همچنین سامانه ۱۴۲۰ آماده ارائه خدمات به بیمه‌شدگان است.