مجسمه دیوید بن‌گوریون بنیانگذار و اولین نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی، در ساحل تل‌آویو به آتش کشیده و سوزانده شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، روز شنبه نوشت: مجسمه بن گوریون دیروز جمعه در آستانه سال نوی عبری، در ساحل تل آویو آتش زده شد و کاملا سوخت. […]

مجسمه دیوید بن‌گوریون بنیانگذار و اولین نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی، در ساحل تل‌آویو به آتش کشیده و سوزانده شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، روز شنبه نوشت: مجسمه بن گوریون دیروز جمعه در آستانه سال نوی عبری، در ساحل تل آویو آتش زده شد و کاملا سوخت.

«رون حولدای» شهردار تل‌آویو در حساب توییتری خود نوشت: “بسیار ناراحت کننده است که در آغاز سال جدید، فردی تصمیم گرفت یکی از محبوب‌ترین مجسمه‌های شهر را به آتش بکشد”.

تشکیلات موسوم به پلیس رژیم صهیونیستی نیز خبر از دستگیری فردی ۳۴ ساله به اتهام آتش زدن این مجسمه خبر داده اما مدعی شده که وی یک کارتن خواب بوده است.

در همین حال خبرگزاری سما افزود: آتش زدن مجسمه بن گوریون به منزله یک نماد مهم برای سران رژیم صهیونیستی بخصوص طیف چپگرای آن، به معنای گسترش اختلافات داخلی میان آنها در پی اقدامات نتانیاهو برای تضعیف قوه قضائیه و برخوردهای صورت گرفته در تظاهرات اعتراضی مربوط به آن است که بیش از ۳۷ هفته متوالی ادامه یافته و به کادر ارتش و یگان های ویژه و همه بخش های حیاتی رژیم صهونیستی نیز گسترش یافته است.