مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان پیش از ظهر امروز با حضور مسیولین کشوری و استانی برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در این مراسم با بیان اینکه کار تبلیغ بسیار عظیم است و همه انبیا و اولیا برای تبلیغ دین […]

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان پیش از ظهر امروز با حضور مسیولین کشوری و استانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در این مراسم با بیان اینکه کار تبلیغ بسیار عظیم است و همه انبیا و اولیا برای تبلیغ دین و هوشیار کردن انسانها که فریب شیطان را نخورند، بسیار مهم است و مقام مبلغ بسیار بالاست اظهار داشت: بدون همراهی مردم از نظرمادی و معنوی مردم تبلیغ به درستی پیش نمی رود.
وی افزود: هر چه علم و فهم بشر بیشتر شود؛ کار مبلغ بیشتر می شود و پیامبر گرامی ما در ظرف ده سال در حجت الوداع صد و بیست هزار نفر نیروی جنگی همراه داشت و زمان امام خمینی (ره) نیز امام از همه پیامبران الهی؛ بیشتر فدایی داشت و الان هم بیشتر دارد چون مستمع هوشیار و فهمیده است.
آیت‌الله طباطبایی نژاد اذعان کرد:اگر بخواهیم مبلیغ کار خود را به درستی انجام دهند باید زمینه را برای تبلیغ آنها آماده کنیم و
وی خاطر نشان کرد: مردم و مسئولین شرایط را برای آنها ایجاد کنند.
و در اصفهان این همراهی وجود دارد و همانطور که هیئتی ها به حجت الاسلام اروجی کمک کردند، انشاالله حجت الاسلام فوقی هم در این زمینه موفق باشند.
وی در پایان اظهار داشت: انشاالله دست به دست هم دهیم و آن گام دومی که مقام معظم رهبری می فرماید را برداریم و در گام سوم برای همه جهان الگو شویم و شرایط را برای ظهور حضرت ولی عصر فراهم کنیم.
همچنین مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی کشور نیز در این مراسم با اشاره به نقش مهم تبلیغ در اسلام اظهار داشت:جهاد عظیم روزگار ما تبیین است.
وی افزود: اساس برنامه راهبردی اسلام تبیین روش اسلامی است و در این جهاد و مجاهدت باید همه با هم جلو برویم.
وی با بیان اینکه قدر دان همه مبلغین و دلسوزان تبلیغ است گفت: حجت الاسلام فوقی کارسختی را در پیش دارد و بارسنگینی باید به دوش بکشد.
وی در پایان با آرزوی موفقیت برای تمامی خدمتگزاران به مردم بیان کرد: انشاالله یک قدم باید جلوتر برویم.

گفتنی است درراستای این مراسم از همسر و فرزند شهید خیزاب نیز قدردانی و هدیه ای به رسم یاد بود از سوی سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان به آنها تقدیم شد و در پایان از زحمات حجت‌الاسلام اروجی قدردانی و حجت‌الاسلام مهدی فوقی به عنوان مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان معرفی شد.