به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، در متن پیام سردار آزادی آمده استبسم‌اللّه‌الرّحمن الرّحیم “إنّا لله و إنّا الیه راجعون” درگذشت روحانی فاضل و امام جمعه اسبق سنندج جناب حاج ماموستا ملا سیدصلاح‌الدین حسامی از خاندان سادات جلیل‌القدر منطقه موجب تاثّر شدید گردید.این عالم وارسته از علمای برجسته منطقه عمر شریف خود […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، در متن پیام سردار آزادی آمده است
بسم‌اللّه‌الرّحمن الرّحیم

“إنّا لله و إنّا الیه راجعون”

درگذشت روحانی فاضل و امام جمعه اسبق سنندج جناب حاج ماموستا ملا سیدصلاح‌الدین حسامی از خاندان سادات جلیل‌القدر منطقه موجب تاثّر شدید گردید.
این عالم وارسته از علمای برجسته منطقه عمر شریف خود را وقف خدمت به اسلام، انقلاب و مردم مسلمان کردستان کرد که اخلاق حسنه و منش مردمی و روح خدمتگزاری ایشان بر کسی پوشیده نیست.
این مجاهد انقلابی که جزو پیشگامان و همراهان پرتلاش نهضت امام‌ خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بود، پس از انقلاب اسلامی نیزدر کردستان مسئولیت‌های اجتماعی فراوانی را عهده‌دار بود و تمام عمر پر برکت خود را صرف ترویج آموزه‌های اسلامی و تحقق آرمان‌های بلند انقلاب و نظام اسلامی و نیز گسترش وحدت نمود.
اینجانب این ضایعه بزرگ را به عموم مردم مؤمن و انقلابی استان کردستان خصوصاً جامعه روحانیت و خانواده و بازماندگان محترم ایشان تسلیت عرض می‌نمایم.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان