۸۵ متخلف صنفی بهداشتی در کردستان به مراجع قضایی معرفی شدند مدیر سلامت محیط و کار مرکز بهداشت کردستان گفت: از ابتدای طرح سلامت نوروزی (۲۴ اسفند سال ۱۴۰۱) تا هفتم فروردین سال جاری، ۸۵ متخلف صنفی بهداشتی به مراجع قضایی استان معرفی شدند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛کمال ابراهیمی با […]

۸۵ متخلف صنفی بهداشتی در کردستان به مراجع قضایی معرفی شدند

مدیر سلامت محیط و کار مرکز بهداشت کردستان گفت: از ابتدای طرح سلامت نوروزی (۲۴ اسفند سال ۱۴۰۱) تا هفتم فروردین سال جاری، ۸۵ متخلف صنفی بهداشتی به مراجع قضایی استان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛کمال ابراهیمی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در همین مدت بیش از ۱۳ هزار و ۲۲ بازدید توسط کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی کردستان از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی انجام شد.

وی با بیان اینکه در این بازدیدها ۲۱۸ مورد اخطاریه بهداشتی صادر شد، افزود: در این مدت بیش از ۹ هزار و ۶۶۹ کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف یا تاریخ مصرف گذشته کشف و معدوم شد.

مدیر سلامت محیط و کار مرکز بهداشت کردستان یادآور شد: در این مدت با تشدید بازرسی ها، ۲۱ مورد از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی به دلیل رعایت نکردن آیین نامه ها و مقررات بهداشت محیط پلمپ شدند.

ابراهیمی ادامه داد: در این مدت با تشدید بازرسی ها، ۲۱ مورد از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی به دلیل رعایت نکردن آیین نامه ها و مقررات بهداشت محیط پلمپ شد.

وی اظهار کرد: طبق روال سال های قبل، طرح سلامت نوروزی با هدف افزایش و ارتقا سلامت مردم، مسافران و مهمانان نوروزی به ویژه در حوزه مواد غذایی تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت.