رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بر تقویت همکاری بین بخشی و تعامل با نهاد‌ها در زمینه ارتقای تولیدات دانش بنیان حوزه سلامت تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،دکتر سید وحید حسینی لزوم افزایش کیفی و کمّی محصولات مبتنی بر دانش در حوزه سلامت را امری ضروری خواند که […]

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بر تقویت همکاری بین بخشی و تعامل با نهاد‌ها در زمینه ارتقای تولیدات دانش بنیان حوزه سلامت تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،دکتر سید وحید حسینی لزوم افزایش کیفی و کمّی محصولات مبتنی بر دانش در حوزه سلامت را امری ضروری خواند که با توجه به ارتباط با سلامت مردم، باید به صورت ویژه و خاص به آن توجه شود.

او با بیان اینکه ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای دانش شرکت‌های دانش بنیان، بستر رشد اقتصادی و خودکفایی کشور را در پی دارد، اضافه کرد: ایجاد بستر‌ها و زیرساخت‌های مناسب برای ارتقای شرکت‌ها و تولیدات دانش بنیان و حمایت از تولیدات داخلی، از اولویت‌های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز به شمار می‌رود.

او تعامل سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف را با توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت ها، راهکاری مفید و موثر در تقویت تولیدات مبتنی بر علم و دانش برشمرد و از سازمان‌ها و نهاد‌ها دعوت کرد تا در این زمینه با دانشگاه علوم پزشکی شیراز و طرح‌های دانش بنیان همراه باشند