دلیل قطع شدن برنامه های ایتا و بله و سروش چه بوده است؟از روز گذشته ارتباط پیامرسان‌های بله، ایتا و سروش به‌علت قطعی برق مرکز داده قطع شده است. این مشکل در حال برطرف شدن می باشد. به روزرسانی: پیام رسان ایتا از ساعت ۷:۴۵ دقیقه روز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ وصل شد و […]

دلیل قطع شدن برنامه های ایتا و بله و سروش چه بوده است؟
از روز گذشته ارتباط پیامرسان‌های بله، ایتا و سروش به‌علت قطعی برق مرکز داده قطع شده است. این مشکل در حال برطرف شدن می باشد.

به روزرسانی: پیام رسان ایتا از ساعت ۷:۴۵ دقیقه روز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ وصل شد و کاربران می توانند در این پیام‌رسان فعالیت نمایند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، «محمد احسان خرامید» دوشنبه شب در گفت وگوی خبری افزود: ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه عصر دوشنبه بود که مشکل شبکه تامین برق در یکی از دیتاسنترهای شرکت ارتباطات زیرساخت باعث شد حدود پنج دقیقه با قطعی برق مواجه شویم.

وی ادامه داد: پس از این قعطی با تلاش همکاران مشکل برق رسانی رفع شد و اکنون در تلاش هستیم تا فرایند فنی که پس از وصل شدن برق انجام شده را طی کرده و به زودی این اختلال را رفع شود تا ادامه خدمت‌رسانی انجام گیرد.

پیام‌رسان‌های داخلی بله و ایتاو سروش از دیروز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت قطع شده‌اند و کاربران قادر به ارسال و دریافت پیام نیستند.

بر اساس پیگیری خبرنگار فارس، مشکل قطع‌ارتباط به دلیل اختلال در تامین برق یکی از مراکز داده بوجود آمده و هم اکنون تیم فنی در حال راه اندازی مجدد سرویس‌ها می باشند.

پیامرسان‌ایتا در اطلاعیه‌ای ضمن عذرخواهی از کاربران، اعلام کرد تا ساعاتی دیگر همه سرویس‌ها راه‌اندازی و به تدریج اتصال کاربران برقرار خواهد شد.

وزارت ارتباطات: تلاش می‌کنیم پیام‌رسان‌های داخلی تا یک ساعت دیگر وصل شوند.

محمد احسان خرامید رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات طی گفت‌وگویی با شبکه خبر عنوان کرد: مشکلات فنی یکدفعه به وجود می‌آید اما وظیفه خود می‌دانیم که در این رابطه اطلاع‌رسانی کامل را صورت دهیم‌.

وی همچنین عنوان کرد که سعی می‌شود مشکل ایجاد شده حداکثر تا یک ساعت دیگر برطرف شود.