بیش از هزار و ۴۰۰ نیکوکار اصفهانی حامی ایتام شدند مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: یک هزار و ۴۴۴ نیکوکار و حامی جدید در هفته اول ماه محرم امسال، حمایت از سه هزار و ۵۵۰ فرزند یتیم و نیازمند تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان را به عهده گرفتند. به گزارش خبرنگار […]

بیش از هزار و ۴۰۰ نیکوکار اصفهانی حامی ایتام شدند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: یک هزار و ۴۴۴ نیکوکار و حامی جدید در هفته اول ماه محرم امسال، حمایت از سه هزار و ۵۵۰ فرزند یتیم و نیازمند تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان را به عهده گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبری شهید یاران؛ کریم زارع در جمع خبرنگاران با اشاره به برپایی پایگاه‌های حامی یابی همزمان با ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع)، افزود: پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره)در گلستان شهدا، تکایا و هیات‌های مذهبی بزرگ در سطح استان مستقر هستند.

وی ادامه داد: خیران نیک اندیش، ایام ماه محرم را به‌عنوان یک فرصت مناسب برای کمک به فرزندان یتیم و نیازمند می‌دانند و با همین اعتقاد، با شروع این ماه تاکنون حمایت بیش از سه هزار و ۵۵۰ فرزند تحت پوشش این نهاد را برعهده گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان اینکه انجام کار خیر در ماه محرم نزد بسیاری از عزاداران امام حسین (ع) مقبول و پسندیده است، اظهار کرد: بسیاری از عزاداران از دیرباز در ماه محرم سعی می کردند در کنار برپایی هیئت و اهدای نذورات، دستگیر نیازمندان هم باشند و این روحیه هنوز هم در میان مردم وجود دارد و با حضور در پایگاه‌های حامی یابی، به شکل منظم تری کمک های خود را به فرزندان یتیم و نیازمند رسانده و ماه محرم متفاوتی را رقم زده اند.

وی گفت: بیش از ۲۶ هزار فرزند یتیم و نیازمند تحت پوشش این نهاد هستند که نیکوکاران می‌توانند با حضور در پایگاه‌ها، دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، همچنین با ورود به سامانه کمیته امداد علاوه بر حمایت از آنها، برای اهدای نذورات خود اقدام کنند