معضل انتقال خدمات به مجتمع های مسکونی شهرک شهید کشوری شهردار اصفهان با بیان اینکه شکایات ساکنان شهرک شهید کشوری در زمینه امنیت و خدمات و سایر موارد از طریق سامانه تلفنی۱۳۷ به شهرداری اصفهان اعلام می شود، تاکید کرد: متاسفانه امکان انتقال خدمات به مجتمع های مسکونی شهرک شهید کشوری وجود ندارد. به گزارش […]

معضل انتقال خدمات به مجتمع های مسکونی شهرک شهید کشوری

شهردار اصفهان با بیان اینکه شکایات ساکنان شهرک شهید کشوری در زمینه امنیت و خدمات و سایر موارد از طریق سامانه تلفنی۱۳۷ به شهرداری اصفهان اعلام می شود، تاکید کرد: متاسفانه امکان انتقال خدمات به مجتمع های مسکونی شهرک شهید کشوری وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی قاسم‌زاده روز پنجم آبان‌ماه در دیدار با «اسدالله کریمی» معاون امور شهری سازمان پدافند غیرعامل کشور ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات سازمان پدافند غیرعامل اظهار کرد: به‌تازگی طرحی برای پایگاه بدر پیش‌بینی شده بود که اصفهان را در معرض آسیب جدی قرار می‌داد. بر اساس این طرح فرودگاه بدر به مجتمع مسکونی تبدیل می‌شد که با درایت‌ رئیس سازمان پدافند غیرعامل، مقرر شد فرودگاه بدر همچنان به عنوان ذخیره برای شرایط اضطراری باقی بماند.

یکی از نقاط تهدید شهر مجتمع‌های مسکونی شهید کشوری است

شهردار اصفهان با بیان اینکه یکی از نقاط تهدید شهر اصفهان مجتمع‌های مسکونی شهید کشوری است، تصریح کرد: آنهایی که ساختند و فروختند منافع کسب می‌کنند و در مواردی حتی از اصفهان می‌روند و آنچه می‌ماند دغدغه و نگرانی‌های شهرداری برای ساکنان این شهرک به لحاظ عدم برخورداری از امکانات است.

امکان انتقال خدمات به مجتمع های مسکونی کشوری وجود ندارد

قاسم‌زاده با بیان اینکه شکایات ساکنان شهرک شهید کشوری در زمینه امنیت، خدمات و سایر موارد از طریق سامانه تلفنی۱۳۷ به شهرداری اصفهان اعلام می شود، تاکید کرد: متاسفانه امکان انتقال خدمات به مجتمع های مسکونی این شهرک وجود ندارد.

او افزود: مجتمع‌های مسکونی که در این شهرک ساخته شده از شرایط غیر استانداردی برخوردار است، به طوری که خودروهای آتش‌نشان امکان قرار گرفتن در مجاورت آن‌ها و اطفای حریق در زمان وقوع حوادث آتش‌سوزی را ندارد.

اهدای لوح تقدیر به شهردار اصفهان

در پایان این دیدار، معاون امور شهری سازمان پدافند غیرعامل کشور به خاطر انتخاب شهرداری اصفهان به عنوان یکی از پنج شهرداری برتر کشور در حوزه پدافند غیرعامل، لوح تقدیری را به شهردار اصفهان اهدا کرد.