مرکز داده‌های فلسطینی «معطی» در گزارشی اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۸ عملیات مقاومتی در کرانه باختری و قدس اشغالی به وقوع پیوسته است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، مرکز داده‌های فلسطینی «معطی» امروز سه شنبه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت اخیر، پنج عملیات تیراندازی علیه نظامیان […]

مرکز داده‌های فلسطینی «معطی» در گزارشی اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۸ عملیات مقاومتی در کرانه باختری و قدس اشغالی به وقوع پیوسته است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، مرکز داده‌های فلسطینی «معطی» امروز سه شنبه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت اخیر، پنج عملیات تیراندازی علیه نظامیان رژیم اشغالگر اسرائیل در کرانه باختری به وقوع پیوسته و فلسطینیان در چندین نقطه با صهیونیست‌ها درگیر شدند که طی آن یک نظامی اسرائیلی زخمی شد.

این نظامی اسرائیلی در جریان درگیری‌های اردوگاه العروب در الخلیل هدف سنگ‌پرانی فلسطینیان قرار گرفت و مجروح شد.

جوانان فلسطینی چهار مرتبه هم اقدام به پرتاب کوکتول مولوتف به سمت نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی کردند.

در این پیوند شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اعلام کرد که فلسطینی‌ها در اطراف شهرهای «جنین» و «نابلس» نظامیان صهیونیست را به رگبار بسته‌اند.

«سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین خبر داد که صبح امروز سه شنبه نظامیان صهیونیست را در حومه شهرهای جنین و نابلس هدف قرار داده است.

به نوشته پایگاه خبری فلسطین الیوم، سرایا القدس در این باره گفت که نظامیان صهیونیست صبح امروز وارد شهرک «عنزا» در جنوب شهر «جنین» شدند و نیروهای مقاومت به مقابله با آن‌ها پرداختند و آن‌ها را گلوله باران کردند.