ساماندهی معابر اصلی و فرعی منطقه دو با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریالمدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: بهسازی و ارتقای کیفیت آسفالت معابر منطقه دو از ابتدای سال جاری تاکنون با رعایت اصول فنی در راستای تسهیل و روان سازی تردد با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال انجام شده است.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران […]



ساماندهی معابر اصلی و فرعی منطقه دو با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال
مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: بهسازی و ارتقای کیفیت آسفالت معابر منطقه دو از ابتدای سال جاری تاکنون با رعایت اصول فنی در راستای تسهیل و روان سازی تردد با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال انجام شده است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محمد صیرفی نژاد اظهار کرد: عملیات روکش آسفالت و ساماندهی معابر با پخش بیش از ۸ هزار تن آسفالت در مساحتی حدود ۷۵ هزار متر مربع از ابتدای سال جاری تاکنون با رعایت اصول فنی در راستای ارتقای کیفی محلات و تسهیل و روان سازی تردد انجام شده است.
او با بیان اینکه در مدت مشابه سال گذشته حدود ۲۲ هزار مترمربع عملیات آسفالت ریزی در این منطقه انجام شده است، افزود: میزان آسفالت اجرا شده در سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته رشد بیش از سه برابری داشته است که این نشان دهنده توجه ویژه به مباحثی چون ارتقای کیفی محلات و تسهیل و روان‌سازی معابر توسط مدیریت شهری در راستای اجرای پروژه‌های محله محور است.
مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان با اشاره به تعدد درخواست‌های مردمی در خصوص آسفالت در این منطقه تأکید کرد: حدود ۷۰ درصد از درخواست‌های مردمی در خصوص آسفالت انجام و ۳۰ درصد نیز طی بازدیدهای انجام شده در حال پیگیری است.
او خاطرنشان کرد: در سال‌جاری بیش از دو هزار تن آسفالت برای معابر اصلی در خیابان حکیم فرزانه، کندرو خیابان امام خمینی (ره) مقابل شهرک رسالت، خیابان صمدیه و خیابان شهیدان غربی در نظر گرفته شده که تا پایان ماه جاری تکمیل خواهد شد.
به گفته او، آسفالت معابر فرعی از محل اعتبارات محرومیت زدایی شهرداری مرکزی در بیشتر محله‌های منطقه از جمله دهنو، بابوکان، ولدان، برزان و آفاران انجام شده و یا در حال انجام است.
تخصیص اعتبار ویژه به بهسازی و روکش آسفالت در بودجه سال آینده
صیرفی نژاد تعداد زیادی از معابر اصلی و فرعی منطقه۲ را نیازمند بهسازی و روکش آسفالت دانست و خبر داد: در بودجه سال آینده منابع بسیار خوبی به این منظور اختصاص داده ایم.
او با اشاره به اقدامات انجام شده در محله مشکین افزود: ساماندهی معبر اصلی، مادی و پیاده راه این محله نیز تا پایان سال جاری اجرایی می‌شود.
مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان با تأکید بر اینکه تا پایان سال لکه‌گیری آسفالت و رفع خطر از معابر همچنان ادامه دارد، گفت: آسفالت تراشی و آسفالت خیابان حکیم فرزانه و بخشی از خیابان صمدیه لباف با متراژ حدود هفت هزار متر مربع انجام شده و تا پایان سال لکه گیری آسفالت معابر ادامه خواهد یافت.
او افزود: بیان مطالبات مردمی به خصوص در زمینه آسفالت معابر و لکه گیری از طریق تماس با سامانه مردمی ۱۳۷ و یا به صورت حضوری در منطقه امکان‌پذیر است.