یک رسانه رژیم صهیونیستی با اشاره به عملیات ضد صهیونیستی روز گذشته یک جوان فلسطینی در شهر اشغالی قدس نوشت که سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به «شاباک» و پلیس این رژیم با خطر بزرگی روبرو هستند زیرا این عملیات در قلب شهر اشغالی قدس انجام شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به […]

یک رسانه رژیم صهیونیستی با اشاره به عملیات ضد صهیونیستی روز گذشته یک جوان فلسطینی در شهر اشغالی قدس نوشت که سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به «شاباک» و پلیس این رژیم با خطر بزرگی روبرو هستند زیرا این عملیات در قلب شهر اشغالی قدس انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از شبکه ۱۴ تلویزیونی رژیم صهیونیستی، عملیات روز گذشته یک مبارز فلسطینی در خیابان «یافا» شهر اشغالی قدس که منجر به زخمی شدن هشت صهیونیست شد و حال یکی از آن ها بسیار وخیم توصیف شده است، باعث خشم و سردرگمی صهیونیستها شده است.

هالیل بیتون روزین، خبرنگار این شبکه صهیونیستی در این باره گفت که شاباک و پلیس رژیم صهیونیستی با مشکل خطرناکی روبه رو هستند.

یک جوان ۳۵ ساله فلسطینی از اهالی منطقه «بیت صفافه» در جنوب قدس اشغالی در عملیات ضد صهیونیستی با یک خودرو، هشت صهیونیست را زخمی کرد و نظامیان رژیم صهیونیستی وی را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

خبرنگار شبکه تلویزیونی ۱۴ رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی شدید درباره این عملیات گفت: بیت صفانه محله ای در قلب قدس قرار دارد و ساکنان آن اسرائیلی هستند و این منطقه مانند بیت حنینا و یا شعفاط نیست و اگر مجریان عملیات از آن جا خارج شوند، نمی توان جلوی آن ها را بدون اقدامات بی سابقه علیه کل این محله گرفت.

پیش از این عبداللطیف القانوع، سخنگوی جنبش حماس در این باره اظهار کرد: عملیات قهرمانانه در شهر قدس در چارچوب پاسخ به جنایات رژیم اشغالگر و هتک حرمت مسجد الاقصی انجام شد.

وی افزود: رژیم اشغالگر صهیونیستی تاوان جنایات و تجاوزات خود به مسجدالاقصی را خواهد داد و از امنیت و ثبات برخوردار نخواهد بود و ملت ما به انقلاب و دفاع از الاقصی ادامه خواهند داد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی درباره عملیات روز گذشته قدس اعلام کرد که این عملیات در ۲۰۰ متری محل برگزاری مراسمی برای کشته شدگان ارتش رژیم صهیونیستی انجام شد.

طی هفته اول ماه جاری میلادی (آوریل)، نیروهای مقاومت فلسطین ۳۶۸ عملیات علیه صهیونیست‌ها انجام دادند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌ها رقم زده است.

پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.