مشاور امنیت ملی کاخ سفید در دیدار با همتای صهیونیست خود در واشنگتن، درباره ادامه تعهد دولت جو بایدن به این رژیم برای مقابله با تهدیدات ایران اطمینان داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از خبرگزاری فارس در حالی که سخنان ضد ایرانی مقامات تل‌آویو طی روزهای اخیر بلندتر شده است، کاخ […]

مشاور امنیت ملی کاخ سفید در دیدار با همتای صهیونیست خود در واشنگتن، درباره ادامه تعهد دولت جو بایدن به این رژیم برای مقابله با تهدیدات ایران اطمینان داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از خبرگزاری فارس در حالی که سخنان ضد ایرانی مقامات تل‌آویو طی روزهای اخیر بلندتر شده است، کاخ سفید میزبان مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی بوده و دو طرف علیه ایران رایزنی کرده‌اند.

در حالی که تحرکات سیاسی رژیم صهیونیستی درباره موضوع هسته‌ای ایران طی روزهای اخیر افزایش چشمگیری داشته است، «ایال هولاتا» مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در واشنگتن در حال دیدار با مقامات آمریکایی است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیشتر گزارش داده بودند که هولاتا در دیدار با وزیر خارجه آمریکا درباره موضوع هسته‌ای ایران، ترسیم مرز دریایی با لبنان و قتل «شیرین ابوعاقله» خبرنگار شبکه الجزیره در قدس گفت‌وگو خواهد کرد.