سردار حسین اشتری گفت: پلیس بر سر امنیت مردم با کسی تعارف ندارد و هرکجا که لازم باشد برخورد شدیدی انجام خواهیم داد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،سردار حسین اشتری در نشستی که به منظور بررسی حوادث اخیر کشور برگزار شد، گفت: روز ۲۲ شهریور من برای ماموریتی […]

سردار حسین اشتری گفت: پلیس بر سر امنیت مردم با کسی تعارف ندارد و هرکجا که لازم باشد برخورد شدیدی انجام خواهیم داد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،سردار حسین اشتری در نشستی که به منظور بررسی حوادث اخیر کشور برگزار شد، گفت: روز ۲۲ شهریور من برای ماموریتی برای رویداد اربعین به شهر شلمچه رفته بودم که واقعه فوت مرحومه امینی را به من گزارش دادند و همان لحظه چند مورد را تذکر دادم از جمله اینکه به دقت و فورا به موضوع رسیدگی شود، هوای خانواده و پدر و مادرش را داشته باشند و اگر قصور و تقصیری انجام شده رسیدگی شود. پس از آن نیز خودم را به تهران رساندم و حتی شخصا حدود ۲۰ دقیقه با پدر آن مرحومه صحبت کردم.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به این اتفاق افزود: کاری که از سوی ماموران ما انجام شد، چیزی فراتر از رویه مرسوم و جاری نبود و کاری بود که توسط مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده و آنچه که وظیفه انسانی و اسلامی ما بوده کاملا رعایت شده بود.