محدودیتهای مالی از اجرای پروژه عمرانی ممانعت نمیکند استاندار کردستان: پروژه‌های بزرگ عمرانی استان با وجود کمبود منابع مالی و اعتباری تعطیل نشده و هم چنان در حال اجراست. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا شامگاه گذشته در دیدار اعضای کانون های بازنشستگی استان کردستان در سنندج اظهار داشت: […]

محدودیتهای مالی از اجرای پروژه عمرانی ممانعت نمیکند

استاندار کردستان: پروژه‌های بزرگ عمرانی استان با وجود کمبود منابع مالی و اعتباری تعطیل نشده و هم چنان در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا شامگاه گذشته در دیدار اعضای کانون های بازنشستگی استان کردستان در سنندج اظهار داشت: با وجود اینکه دولت با محدودیت و تنگنای مالی روبرو است اما توانستیم با پیگیری مجدانه، منابع و اعتبارات قابل توجهی را برای اتمام پروژه‌های عمرانی تامین کنیم.

وی اضافه کرد: ۲ بار سفر رییس جمهور به استان در مدت زمان پنج ماه نشانه اهمیت و جایگاه استان در نگاه مدیران ارشد نظام و دولت است.

استاندار کردستان ادامه داد: در سفر رییس جمهور به سنندج موضوعات مهم دیگری از جمله اتمام و بهره برداری کامل راه آهن همدان به سنندج و تعین تکلیف کریدور شمال به جنوب مطرح شده و پیگیری‌های لازم و جدی برای این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

زارعی‌کوشا یادآور شد: بازنشستگان می‌توانند به مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای بهبود شرایط و افزایش کارایی و بهره‌وری مناسب‌تر مشاوره دهند.

اعضای کانون بازنشستگان استان کردستان نیز در این نشست نظرات و پیشنهادات خود را با استاندار کردستان در میان گذاشتند.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان به همراه جمعی از اعضای هیات دولت، صبح روز پنجشنبه دهم آذرماه سال ۱۴۰۱ به منظور بهره‌برداری از طرح انتقال آب سد آزاد به سنندج، وارد این شهر شد.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان