سرپرست دامپزشکی استان اصفهان پیام تبریک صادر کرد‍ سید رضا موسوی طی پیامی فرارسیدن دهه مبارک فجر را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است: <<بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان>> بدون تردید بهمن ماه در تاریخ انقلاب اسلامی یادآور رشادت ها، فداکاری ها و شهادت طلبی های ملت بزرگ ایران است که با […]

سرپرست دامپزشکی استان اصفهان پیام تبریک صادر کرد‍

سید رضا موسوی طی پیامی فرارسیدن دهه مبارک فجر را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

<<بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان>>

بدون تردید بهمن ماه در تاریخ انقلاب اسلامی یادآور رشادت ها، فداکاری ها و شهادت طلبی های ملت بزرگ ایران است که با نثار خون خود ثابت کردند که خون بر شمشیر و حق بر باطل پیروز است.

ملت ما در عرصه های علمی پس از انقلاب اسلامی پیروز و سرفراز شد و در کنار این سرفرازی و پیروزی نام بلند ایران در بسیاری از عرصه های علمی در میان کشورهای پیشرفته قرار گرفت.

اینک که به لطف خداوند متعال و در سایه الطاف حضرت ولی عصر(عج) در چهل و چهارمین بهار سبز و روشن انقلاب شکوهمند اسلامی قرار گرفته ایم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) شهدای گرانقدر انقلاب، فرارسیدن دهه فجر را به همه مردم انقلابی و شهید پرور استان پهناور اصفهان تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزوی عزت، سربلندی و موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خداوند منان خواستارم.

دکتر سید رضا موسوی

سرپرست دامپزشکی استان اصفهان