اعلام همکاری استاندار کردستان در حوزه اشتغالزایی وکار آفرینی/ برگزاری رزمایش اهدا ۶۰۰ بسته غذایی وپوشاک بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها رزمایش اهدای ۶۰۰ بسته غذایی وپوشاک توسط بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در استان کردستان با حضور استاندار کردستان و فرماندار برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران […]

اعلام همکاری استاندار کردستان در حوزه اشتغالزایی وکار آفرینی/ برگزاری رزمایش اهدا ۶۰۰ بسته غذایی وپوشاک بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها

رزمایش اهدای ۶۰۰ بسته غذایی وپوشاک توسط بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در استان کردستان با حضور استاندار کردستان و فرماندار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ دکتر اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان ضمن تقدیر وتشکر از روناک کنعانیان مدیر امور شعب بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در استان کردستان در مراسم رزمایش اهدای ۶۰۰ بسته مواد غذایی وپوشاک به مهرجویان تحت پوشش که ظهر امروز در محل نمایشگاههای دائمی جنب میدان بار واقع در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: پیش قراول شدن در انجام کار خیر اجر دنیا وآخرت را به همراه دارد و انجام چنین مسئولیتی قابل تحسین است.

استاندار کردستان گفت: اهداف و رویکرد کمکهای مومنانه در جامعه بسیار ارزشمند است، لذا اگر در حوزه اشتغال وکار آفرینی هم تنیده شود، قطعا تاثیرات بهتری در پیش ورو دارد.

زارعی کوشا افزود: اگر فعالیتهای بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها جدای از کمک واهدای بسته های معیشتی وپوشاک با رویکرد توانمند سازی افراد و خانواده های بی بضاعت فعالیت خود را با همکاری کمیته امداد و سازمان بهزیستی انجام دهد، در راستای کاهش آسبیهای اجتماعی موثرتر خواهد بود.

استاندار کردستان افزود:اشتغال و کار آفرینی یکی از دغدغه های مهم و اساسی امروز جامعه و جوانان استان کردستان است که با توانمند سازی افراد مستعد جدا از بسته های معیشتی، ما نیز در این راستا از طریق بنیاد علوی و امکانات مربوط به حوزه اشتغالزایی همکاری خود را اعلام میکنیم.

رونا کنعانیان مدیر امور شعب بنیاد بین الملی خیریه آبشار عاطفه ها در استان کردستان اظهار داشت: این رزمایش در سال جاری اولین رزمایش همدلی است که با اهداء ۶۰۰ بسته مواد غذایی و پوشاک به مهرجویان تحت پوشش بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در استان کردستان راه اندازی شده که قصد داریم علاوه بر برگزاری این رزمایشها بصورت فصلی، بصورت ویژه ونمادین نیز در سطح شهرستانهای استان نیز برگزار کنیم.

کنعانیان با اشاره به اینکه هر بسته مواد غذایی شامل ۱۲ قلم کالای خوراکی ومایحتاج ضروری خانواده ها است وامسال نیز پوشاک به آنها اضافه شده و ارزش هر کدام به قیمت ۹۰۰ هزار تومان است، افزود:بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها یکی از بنیادهای فعال و قوی در استان کردستان است که سه هزار و۶۵۰ مهرجو در کل استان را تحت پوشش دارد.

کنعانیان افزود: علاوه بر رزمایش اهدای بسته های غذایی و پوشاک در روزهای آینده مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان را در پیش و رو داریم.

مدیر امور شعب بنیاد بین الملی خیریه آبشار عاطفه ها در استان کردستان اعلام کرد: بنا داریم که در سال جاری بزرگترین مراسم جشن تکلیف را در استان کردستان را با مرکزیت شهر سنندج برگزار کنیم و امیدوارم که دستگاههای دولتی وهمچنین خیرین محترم در استان کردستان یاریگر ما باشند و کمکهای خود را به ما انتقال بدهند تا ما نیز بتوانیم با این مشارکتهای مردمی خدمات بهتری را به مهرجویان عزیز ارایه بدهیم.

کنعانیان اضافه کرد: ما در بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در استان تعدادی بیماران خاص وتحت پوشش داریم که توسط خیرین دلسوز در سطح استان کردستان و استانهای دیگر حمایت می شوند و در راستای تامین دارو و درمان این عزیزان نیازمند، ما را یاری می کنند.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان