هنرمند انقلابی کشور با عروجی شهادت گونه در آخرین جمعه رمضانی و روز قدسی که سالها برای دفاع از آرمانش قلم زد و مجاهده کرد، دعوت حق را لبیک گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مرحوم نادرطالب زاده فرزند یکی از تیمسارهای ارتش شاهنشاهی (سرتیپ اردوبادی) و فارغ التحصیل دانشگاه کلمبیا و همکار […]

هنرمند انقلابی کشور با عروجی شهادت گونه در آخرین جمعه رمضانی و روز قدسی که سالها برای دفاع از آرمانش قلم زد و مجاهده کرد، دعوت حق را لبیک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مرحوم نادرطالب زاده فرزند یکی از تیمسارهای ارتش شاهنشاهی (سرتیپ اردوبادی) و فارغ التحصیل دانشگاه کلمبیا و همکار شبکه سی بی سی امریکا بود که دل از همه چیز شست و برای دفاع از انقلابی که از قضا قاضی شرعش حکم مصادره اموال و املاک پدرش را صادر کرده بود بسیار تلاش کرد و حتی بارها تا مرز شهادت پیش رفت تا آنجا که آمریکایی که روزی شهروند آن بود وی را عنصری تروریست خواند.
ر طالب زاده از زمره آنان بود که در راه دفاع از عقیده پا بر همه علقه ها و عقده ها نهاد و بر آنچه باور داشت تا لحظه آخر ایستاد و اجرش را در عروجی شهادت گونه در آخرین جمعه رمضانی و روز قدسی گرفت که سالها برای دفاع از آرمانش قلم زد و مجاهده کرد.
خدایش بیامرزد که بحق فرمانده ای در جهاد تبیین بود و به آنچه باور داشت عمل کرد و در این راه از هیچ مخاطره ای نهراسید.
پایگاه خبری شهید یاران،این ضایعه بزرگ را خدمت رهبر معظم انقلاب وخانواده و همکاران انقلابی و هنرمندآن مرحوم تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات را از خداوند منان خواستار است.
خبرنگار: الهام خانی