مدیر کل شرکت پخش فرآورده های نفتی اصفهان با بیان اینکهباید تلاش کنیم از فرصت های مختلف برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنیم اظهار داشت: اگر بتوانیم این فرهنگ را در کشور نهادینه کنیم خیلی از مشکلات ما حل خواهد شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، عبدالله گیتی منش در مراسم […]

مدیر کل شرکت پخش فرآورده های نفتی اصفهان با بیان اینکه
باید تلاش کنیم از فرصت های مختلف برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنیم اظهار داشت: اگر بتوانیم این فرهنگ را در کشور نهادینه کنیم خیلی از مشکلات ما حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، عبدالله گیتی منش در مراسم گرامیداشت روز شهدا و تقدیر از خانواده و فرزندان شهدا و جانبازان و ایثارگران شرکت پخش فرآورده های نفتی اصفهان با بیان اینکه ما مدیون شهدا هستیم اذعان کرد: شهدا جایگاه عالی قدری دارند و امیدواریم بتوانیم مشمول دعای خیر آن ها باشیم.

وی افزود: آنچه از آن ها به جا مانده خانواده های آن ها هستند و و جانبازان و ایثارگران که مدیون آن ها هستیم.

گیتی منش ادامه داد: شهدا برای دفاع از کشور جنگیدند و از همه چیز گذشتند و خانه و کاشانه و زن و فرزند را رها کردند.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا بسیار کم توقع هستند اظهار داشت : طی دو سه ماه گذشته دیدارهای بسیاری با خانواده های شهدا داشتیم و و آنها هیچ توقعی از ما نداشتند.

گیتی منش افزود: نسل جدید هیچ گونه شناختی از دوران جنگ ندارند و ما باید تلاش کنیم و از فرصت های مختلف برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنیم و اینکه ما چقدر توانستیم شهدا و ایثارگران و این اسطوره ها را به نسل جدید بشناسانیم و این فرهنگ را ترویج دهیم بسیار مهم است و این وظیفه ماست.

وی در ادامه خاطراتی از حاج قاسم سلیمانی و احترامی که برای خانواده های شهدا قائل بود بیان کرد و گفت: حاج قاسم به خاطر احترامی که برای خانواده شهدا قائل بود دستور داد که به خاطر نامه ای که خانواده شهدا به ایشان نوشته بودند برای حضور در جمع آنها،همه کارهای دیگر را کنسل کنند تا به جمع خانواده شهدا بروند.

گیتی منش در پایان هدف از برگزاری این مراسم تجلیل را نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد.