اداره‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای به نقل از مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی زمان و نحوه ثبت تقاضای میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی قدیم در دانشگاه آزاد اسلامی را اعلام کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از «ایثار»، در این اطلاعیه […]

اداره‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای به نقل از مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی زمان و نحوه ثبت تقاضای میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی قدیم در دانشگاه آزاد اسلامی را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از «ایثار»، در این اطلاعیه آمده است: زمان ثبت‌نام متقاضیان میهمانی و انتقال از تاریخ ۲۹ مرداد تا ۱۲ شهریور ماه سالجاری و تنها از طریق سامانه مدیریت نقل و انتقالات معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی (منادا) به نشانی: www.monada.iau.ir امکان‌پذیر است. همچنین تغییر رشته،گرایش و یا انتقال توأم با تغییر رشته،گرایش نیز در بازه زمانی یاد شده در محدوده شرایط و ضوابط تدوین‌ شده و از طریق ارسال فرم و مدارک مورد نیاز به مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی info@esargaran.iau.ir رسیدگی می‌شود.
اعلام نتایج انتقال و یا میهمان دانشجویان از طریق همان سامانه قابل‌پیگیری و مشاهده است و اعلام نتایج تغییر رشته،گرایش و یا انتقال توأم با تغییر رشته،گرایش پیش از شروع نیمسال تحصیلی به متقاضیان اطلاع‌رسانی می‌شود.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: علاوه بر مشمولان ماده ۶۲ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران که پس از ثبت‌نام در واحد مبدأ انتقال یا میهمانی آن‌ها به هر یک از واحدهای دانشگاهی امکان‌پذیر است، میهمانی سایر ایثارگران شامل برادر و خواهر شهید، جانباز ۵ درصد تا ۲۴ درصد، همسر و فرزندان آنان، رزمنده با حداقل شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه، همسر و فرزندان آنان به هر یک از واحدهای دانشگاهی و مطابق ضوابط اعلامی انجام خواهد شد.