ایجاد امید در جامعه از مهمترین مبادی جهاد تبیین است مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان صبح امروز در دومین جلسه شورای تبیین استان که به ریاست استاندار استان در سالن جلسات شهدای گمنام استانداری استان برگزار شد، گفت: ایجاد امید در جامعه از مهمترین مبادی جهاد تبیین است. به گزارش خبرنگار پایگاه […]

ایجاد امید در جامعه از مهمترین مبادی جهاد تبیین است

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان صبح امروز در دومین جلسه شورای تبیین استان که به ریاست استاندار استان در سالن جلسات شهدای گمنام استانداری استان برگزار شد، گفت: ایجاد امید در جامعه از مهمترین مبادی جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ فرزاد پیشکاری در این نشست با بیان اینکه امروزه دشمنان با تمام توان در راستای ترویج ناامیدی، یاس و بی‌اعتمادی و ناکارآمدی در میان مردم ایران تلاش می‌کنند، گفت: جهاد تبیین بهترین ابزار برای خنثی کردن این تلاش ها و توطئه های دشمن است.

پیشکاری نقش رسانه‌ها را در جهاد تبیین، نقشی با اهمیت و خنثی‌کننده ترفند دشمنان عنوان کرد و گفت: رسانه‌ها به عنوان زبان گویای مردم و پل ارتباط بین مردم و مسئولان می‌توانند سربازان خط مقدم در جهاد تبیین و نقطه مقابله با تحریف، تخریب و ناامید آفرینی دشمنان باشند.

پیشکاری با بیان اینکه جهاد تبیین می تواند یکی از راهکارهای جذب حداکثری در برابر کسانی باشد که احیانأ برداشت صحیحی از حقایق و واقعیت های انقلاب اسلامی و جامعه ایران را ندارند، اظهار داشت: جهاد تبیین امروز یک تکلیف است و این مهم دفاع از حقیقت ها و بیان واقعیت ها و تلاش در راستای روشنگری و ارتقای سطح آگاهی و بصیرت تمامی احاد مختلف جامعه خواهد بود.

مدیر کل کار کردستان به ۵ جلسه قرارگاه استانی امید آفرینی و جهاد تبیین و ۳ جلسه اندیشه ورز در بین تشکلات کارگری و کارفرمایی، تعاونگران، شرکای اجتماعی، ادارات و دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کردستان اشاره کرد و گفت: بیان خدمات نظام و دولت از مهمترین اولویت های مدیران عضو شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت کار در کردستان است.

پیشکاری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در راستای جهاد تبیین از ابتدای امسال تاکنون ۲۳۳ خبر در حوزه های مختلف اداره کل تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی بر روی سایت اداره کل، خبرگزاری ها و در فضای مجازی بارگزاری شده است، اظهار داشت: در همین راستا ۲۰ برنامه تبیین سیاست ها، اهداف و عملکرد این اداره کل در سیمای استان و ۳ مورد در صدای مرکز کردستان بر روی آنتن رفته است.

مدیر کل کار کردستان با اشاره به بیش از  ۱۵۰ مصاحبه مطبوعاتی از ابتدای سالجاری تاکنون، گفت: برپایی میز های خدمت و ارتباطات مردمی، بازدید از کارگاه ها و کارخانجات استان و تشریح عملکرد اداره کل کار استان در خطبه های نماز جمعه از جمله مهمترین اقدامات این اداره کل در راستای جهاد تبیین بوده است.

مدیر کل کار کردستان با بیان اینکه در طرح کالا برگ الکترونیک و معرفی آن به عموم جامعه به دورترین روستاهای استان رفته و سیاست ها و خدمات دولت سیزدهم را به اطلاع اکثریت جامعه رسانده ایم، اظهار داشت: در استان کردستان ۸۸ هزار خانوار در بحث کالا برگ الکترونیک ۲۱ هزار و ۸۰۰ تراکنش موفق با ۲۸۲ میلیارد تومان خرید داشته اند که ۱۳۷ میلیارد تومان اعتبار کالا برگ بوده و ۱۴۵ میلیارد نیز بصورت نقدی پرداخت کرده اند.