ورود پدیده گرد و غبار در استان کردستان/تمامی مردم از تردد های غیر ضروری جداَ خودداری نمایند. بعد ازظهر امروز سه شنبه ۳۱ خرداد کمیته اضطرار بررسی آلودگی هوا با حضور اعضا در اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، خیرالله مرادی سرپرست اداره کل […]

ورود پدیده گرد و غبار در استان کردستان/تمامی مردم از تردد های غیر ضروری جداَ خودداری نمایند.

بعد ازظهر امروز سه شنبه ۳۱ خرداد کمیته اضطرار بررسی آلودگی هوا با حضور اعضا در اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، خیرالله مرادی سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کردستان و دبیر این کمیته گفت: با عنایت به پیش بینی اداره کل هواشناسی استان و صدور هشدار سطح نارنجی مبنی بر ورود توده گرد و غبار به استان، کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضای این کمیته در یوم جاری در محل این اداره کل تشکیل و با استناد به بررسی های صورت گرفته و نتایج حاصل از ایستگاه های سنجش آلودگی هوا و پیش بینی بروز شرایط بسیار ناسالم در روز چهار شنبه به تاریخ ۱۴۰۱/۴/۱ در استان، تصمیماتی اتخاذ شد.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان تصریح کرد: ممنوعیت همه فعالیت های ورزشی در روز چهار شنبه اول تیرماه، خودداری از ترددهای غیر ضروری در فضای باز و استفاده از ماسک مناسب در صورت تردد های ضروروی از مهمترین توصیه های بهداشتی این کمیته می باشد.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان