معرفی برترین‌های شنای فراجای کشور در مرکز آموزشی شهید بهشتی اصفهان رقابت‌های شنا فراجای کشور با معرفی تیم‌های برتر در مرکز آموزشی شهید بهشتی اصفهان به پایان رسید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛  رئیس هیئت شنای فراجای کشور با بیان اینکه این مسابقات با حضور ۳۱ استان و بیش از ۱۷۰ شناگر برگزار […]

معرفی برترین‌های شنای فراجای کشور در مرکز آموزشی شهید بهشتی اصفهان

رقابت‌های شنا فراجای کشور با معرفی تیم‌های برتر در مرکز آموزشی شهید بهشتی اصفهان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛  رئیس هیئت شنای فراجای کشور با بیان اینکه این مسابقات با حضور ۳۱ استان و بیش از ۱۷۰ شناگر برگزار شد گفت: این مسابقات در سه رده سنی زیر ۳۰ سال، زیر ۴۰ سال و بالای ۴۰ سال برگزار شد.

سردار ابوالقاسم فدائی در ادامه افزود: این رقابت‌ها در سطح فنی بالا با حضور برترین‌های فراجای کشور از تمامی یگان‌های فراجا در چهار ماده کرال سینه، کرال پشت، پروانه و قورباغه برگزار شد.

وی گفت: ورزش و آمادگی جسمانی جزو ملزومات اساسی هر نظامی است و نیروهای فراجا هم از اهمیت ورزش در حوزه کاری خود بسیار آگاه هستند و با حضور در مسابقات ورزشی از جمله شنا که یک ورزش مادر و اساسی است می‌توانند ضمن کسب آمادگی بیشتر در مأموریت‌های محوله هم بهتر و کارایی تر عمل کنند.

وی در پایان افزود: برترین‌های این مسابقات دی‌ماه امسال در رقابت‌های ورزشی نیروهای مسلح شرکت خواهند کرد.

در پایان این رقابت‌ها یگان‌های ویژهٔ فراجا، فرماندهی مرزبانی فراجا و دانشگاه افسری امام حسن مجتبی (ع) عناوین نخست تا سوم را کسب کردند