غلامرضا بامدی از نیروهای سپاه کردستان دیروز توسط عوامل ضدانقلاب در سنندج به شهادت رسید. شاهدان عینی می‌گویند: ما دیدیم در حالی که این شهید باتوم به دست داشت به او شلیک کردند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، غلامرضا بامدی از نیروهای لشکر ۲۲ بیت‌المقدس کردستان عصر دیروز در محوطه بازارچه تاناکورای […]

غلامرضا بامدی از نیروهای سپاه کردستان دیروز توسط عوامل ضدانقلاب در سنندج به شهادت رسید. شاهدان عینی می‌گویند: ما دیدیم در حالی که این شهید باتوم به دست داشت به او شلیک کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، غلامرضا بامدی از نیروهای لشکر ۲۲ بیت‌المقدس کردستان عصر دیروز در محوطه بازارچه تاناکورای سنندج در حالیکه می‌خواست از اموال مردم محافظت کند مورد هدف تیر عوامل گروهک‌ها قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت رسید.

شاهدان عینی می‌گویند، نیروهای حافظ امنیت تنها به باتون مجهز بودند و سعی داشتند آشوبگرانی را که قصد آتش زدن مغازه ها را داشتند متفرق کنند اما در یک لحظه به سمت شهید بامدی و همرزمانش شلیک شد. در این تیراندازی یک پاسدار دیگر نیز زخمی شد.

یکی از بازاریان می‌گوید: فرد مسلح حدود دو خشاب اسلحه کلاشینکف را در میدان شلیک کرد.بررسی های اولیه و غیر رسمی حاکی از آن است که فرد مسلح از اعضای گروهک تروریستی کومله بوده است.

دیروز همچنین یک جوان در حالی که پشت فرمان خودرو پراید بود هدف قرار گرفته و کشته شد. این فرد از داخل یک خودروی در حال عبور هدف شلیک گلوله قرار گرفته است.

سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس تصریح کرد: هیچ یک از نیروهای انتظامی در جریان مأموریت‌های خود برای متفرق کردن و دستگیری اغتشاشگران تیر جنگی به همراه ندارند. در اعتراضات سال ۹۸ نیز حدود ۵۰ نفر با گلوله شلیک شده از سلاح غیر سازمانی کشته شدند