۹۱۱ مددجوی کردستانی مستمری بگیر تامین اجتماعی شدند مدیر کل کمیته امداد استان کردستان گفـت: با کمک این نهاد تاکنون ۹۱۱ نفر از مددجویان تحت حمایت مستمری بگیر تامین اجتماعی شده و از چرخه حمایت این نهاد خارج شده اند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مدیر کل کمیته امداد در دیدار با مدیر […]

۹۱۱ مددجوی کردستانی مستمری بگیر تامین اجتماعی شدند

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان گفـت: با کمک این نهاد تاکنون ۹۱۱ نفر از مددجویان تحت حمایت مستمری بگیر تامین اجتماعی شده و از چرخه حمایت این نهاد خارج شده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مدیر کل کمیته امداد در دیدار با مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان کردستان عنوان کرد: یکی از خدمات این نهاد پرداخت حق بیمه اجتماعی مددجویان تحت حمایت است.

وی افزود: کمیته امداد کردستان هم اکنون حق بیمه هزار و ۶۲۰ نفر از مددجویان را به صورت ماهیانه پرداخت می کند.

طوسی گفت: توسط این نهاد طی ۱۱ ماهه امسال بیش از ۹ میلیارد تومان برای حق بیمه تامین اجتماعی این افراد پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: این افراد شامل زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغالی هستند که در سنوات قبلی سهمیه پرداخت بیمه آنها را داشته ایم.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان گفت: از ابتدای اجرای طرح بیمه اجتماعی مددجویان تاکنون ۹۱۱ مددجو بازنشسته شده و هم اکنون مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند و از چرخه حمایت این نهاد خارج شده اند.

وی ادامه داد: براساس تفاهم نامه جدید با سازمان تامین اجتماعی سهمیه پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی ۳۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار به این نهاد داده می شود.