معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد:هدف ما ایجاد بستری نوین برای رقابت بخش تعاون با سایر بخش‌های اقتصاد کشور است. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از ایلنا، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه «رسم تعاون» با بیان اینکه نمایشگاه رسم تعاون […]

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد:
هدف ما ایجاد بستری نوین برای رقابت بخش تعاون با سایر بخش‌های اقتصاد کشور است.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از ایلنا، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه «رسم تعاون» با بیان اینکه نمایشگاه رسم تعاون با رویکرد مردمی برگزار می‌شود، گفت: تعاونی‌ها با پیروی از فرهنگ تعاون عهده دار برگزاری این رویداد هستند. 

مهدی مسکنی (معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) در آئین افتتاحیه نمایشگاه رسم تعاون گفت: این نمایشگاه با نمایش جامع و کاملی از ابعاد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بخش تعاون هفتم الی سیزدهم شهریور در حال برگزاری است. 

مسکنی تصریح کرد: در این نمایشگاه در تلاش هستیم شمایل کلی اقتصاد تعاون با شیوه، روش و ابزارهای ارائه نوین به نمایش عموم مردم گذاشته شود. 

وی تاکید کرد: هدف ما ایجاد بستری نوین و جدید برای رقابت بخش تعاون با سایر بخش‌های اقتصاد کشور است. 

مسکنی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه شامل ۶ بخش از جمله مشاهیر تعاون، سفیر تعاون، کهکشان تعاون، دیروز، امروز و فردای تعاون ودنیای تعاون است. 

محمود کریمی بیراوند (معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) نیز در این مراسم بیان اینکه بیشترین همکاری و تعامل بین دو معاونت تعاون و اشتغال برقرار است، گفت: تعاون، کارآمدترین مدل حل مشکل اشتغال پایدار در کشور است. 

وی افزود: اعتقاد ما این است که مشکلات اشتغال را با کمک و همراهی بخش تعاون می‌توانیم حل کنیم. 

وی تصریح کرد: محور اصلی اشتغال آفرینی در دولت سیزدهم «مردم سپاری» است.