بانک دی در نیمه نخست سال جاری بیش از ۵ هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه «فرزندآوری» و «ازدواج» به متقاضیان پرداخت کرده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی بانک دی، از سیاست های جاری در این بانک، حداکثر همراهی با متقاضیان در زمینه تسهیل و […]

بانک دی در نیمه نخست سال جاری بیش از ۵ هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه «فرزندآوری» و «ازدواج» به متقاضیان پرداخت کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی بانک دی، از سیاست های جاری در این بانک، حداکثر همراهی با متقاضیان در زمینه تسهیل و تسریع در فرایندهای پرداخت تسهیلات خرد در چارچوب قوانین ابلاغی است که نمود واقعی آن را می‌توان در روند پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری مشاهده کرد.

گزارش بانک مرکزی از آمار دریافت کنندگان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج طی شش ماه نخست سال جاری نشان می دهد در این مدت ۴ هزار و ۳۷۸ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۹۷۴ متقاضی این بخش توسط بانک دی پرداخت شده است.

همچنین در این مدت ۱۴۹۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به ارزش بیش از ۹۱۲ میلیارد ریال توسط شعب بانک دی به متقاضیان پرداخت شده است