هوای اولین روز هفته اصفهان قابل قبول است شاخص کیفی هوای اصفهان امروز شنبه نوزدهم اسفند ماه با میانگین ٩۴ وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۵ ایستگاه سنجش فعال در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هشت صبح شنبه نوزدهم اسفند […]

شاخص کیفی هوای اصفهان امروز شنبه نوزدهم اسفند ماه با میانگین ٩۴ وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۵ ایستگاه سنجش فعال در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هشت صبح شنبه نوزدهم اسفند با میانگین ۹۴ وضعیت زرد و قابل قبول را نشان می‌دهد.

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر امروز در ساعت انتشار این گزارش در ایستگاه پایش خیابان ۲۵ آبان با ۷۲، میدان انقلاب، بولوار کاوه، خیابان فیض و سپاهان‌شهر با ۷۵، خیابان فرشادی و دانشگاه صنعتی با ۵۵، رهنان با ۸۷، کردآباد با ۹۰، خیابان میرزا طاهر با ۷۳ و ولدان با ۸۲ AQI در وضعیت زرد و قابل قبول است.

امروز شاخص هوای اصفهان در خیابان احمدآباد با ۱۰۹، بزرگراه خرازی با ۱۱۵، پارک زمزم با ۱۰۶ AQI وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس و در ایستگاه زینبیه با ۱۵۷ AQI قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می‌دهد.‌

امروز شاخص هوا در زرین شهر با ۱۱۴ و سجزی با ۱۳۵ AQI در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و در شاهین شهر با ۷۰ و مبارکه با ۷۳ قابل قبول ثبت شد. ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهرهای مجاور اصفهان از جمله قهجاورستان، خمینی شهر، نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است.