شرکت آب و فاضلاب کردستان رتبه دوم بهترین عملکرد را در بین تمامی دستگاه های اجرایی استان کسب کرد در فرآیند ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ دستگاه های اجرایی استان کردستان که توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان انجام شد، شرکت آبفا کردستان موفق به کسب رتبه دوم در میان تمام دستگاه های اجرایی استان […]

شرکت آب و فاضلاب کردستان رتبه دوم بهترین عملکرد را در بین تمامی دستگاه های اجرایی استان کسب کرد

در فرآیند ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ دستگاه های اجرایی استان کردستان که توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان انجام شد، شرکت آبفا کردستان موفق به کسب رتبه دوم در میان تمام دستگاه های اجرایی استان شد و به همین مناسبت لوح تقدیری به مهندس محمد فرهاد مدیرعامل شرکت آبفا اهدا گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ این مراسم روز شنبه ۲۷ اسفندماه در سالن همایش های پیامبر اعظم استانداری با حضور استاندار و معاونین وی و مدیران دستگاه های اجرایی سطح استان برگزار شد.

در این مراسم از ۴۸ دستگاه برگزیده استان که عملکرد موفقی در سال ۱۴۰۰ در میان همه دستگاه ها داشته اند تقدیر شد که شرکت آب و فاضلاب کردستان نیز به عنوان دستگاه دوم برتر در سطح استان معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

در متن لوح تقدیری که به امضای استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان رسیده آمده است: سنجش پویایی و بالندگی نظام اداری و بهبود مستمر آن امری ضروری در فرایند توسعه است که هرساله با اتکا به ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی به عنوان اجزای نظام اداری و برپایه شاخص های عمومی و اختصاصی صورت می گیرد.
بدینوسیله از اقدامات اثربخش جنابعالی و مجموعه همکاران دستگاه اجرایی و کسب رتبه دوم در بین کلیه دستگاه های اجرایی در فرایند ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ تقدیر و تشکر می نماییم.

امید است با استعانت از درگاه الهی، پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و اجرای سیاست های عالیه دولت در خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم عزیز استان کردستان موفق و موید باشید.