استفاده از سرویس پیش پرداخت برای تسویه مبلغ صورتحساب به روز تلفن ثابت سرویس پیش پرداخت صورتحساب، در سامانه مخابرات من با امکان تسویه مبلغ به روز قبوض تلفن ثابت، در اختیار مشتریان تلفن ثابت قرار گرفته و قابل بهره برداری برای تمام مشترکین تلفن ثابت در سراسر کشور است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری […]

استفاده از سرویس پیش پرداخت برای تسویه مبلغ صورتحساب به روز تلفن ثابت

سرویس پیش پرداخت صورتحساب، در سامانه مخابرات من با امکان تسویه مبلغ به روز قبوض تلفن ثابت، در اختیار مشتریان تلفن ثابت قرار گرفته و قابل بهره برداری برای تمام مشترکین تلفن ثابت در سراسر کشور است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در صورت واریز وجه توسط مشترکین در این سرویس، ضمن به روزرسانی مبلغ قبوض، باقیمانده وجه در ردیف بستانکار، واقع در زبانه میان دوره سامانه مخابرات من برای مشتریان قابل مشاهده است.

مشتریان می توانند برای استفاده از این امکان با ثبت نام و ورود به سامانه مخابرات من، سرویس پیش پرداخت صورتحساب خود را پرداخت کرده و از مزایای آن استفاده کنند.

همچنین، شهروندان می‌توانند به منظور جلوگیری از قطع ارتباط تلفنی و با عنایت به لزوم پرداخت صورتحساب قبوض تلفن ثابت در پایان هر ماه و یا پرداخت قبض به روز، طبق روال معمول نسبت به پرداخت صورتحساب پایان دوره و یا به روز تلفن ثابت خود اقدام کنند که تماس با سامانه تلفنی ۲۰۰۰، استفاده از وب‌سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی tci.ir بخش مخابرات من و یا کد دستوری ستاره ۲۰۲۰ مربع، بهترین روش های پرداخت سریع و مطمئن قبوض تلفن ثابت به روز و پایان دوره است.