‏فرماندار اصفهان گفت: اطلاع رسانی برای استفاده شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی بسیار حائز اهمیت است و تأثیر بسزایی در کاهش حجم ترافیک در سطح شهر دارد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه فوق العاده شورای ترافیک شهرستان که با رویکرد حمل و نقل دانش آموزان […]

‏فرماندار اصفهان گفت: اطلاع رسانی برای استفاده شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی بسیار حائز اهمیت است و تأثیر بسزایی در کاهش حجم ترافیک در سطح شهر دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه فوق العاده شورای ترافیک شهرستان که با رویکرد حمل و نقل دانش آموزان برگزار گردید، تأکید کرد: زمان بندی اتوبوس رانی باید دقیقتر بوده و مدارس از این زمان بندی ها مطلع باشند.
فرماندار اصفهان افزود: اولویت اصلی ما برای تعیین سرویس مدارس مقطع ابتدایی و اولویت بعدی نقاط مرکزی شهر است که از ترافیک سنگینی برخوردارند و نواحی ۱، ۲ و ۳ آموزش و پرورش باید به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند و برنامه ریزی های لازم در این خصوص صورت پذیرد.

احمدی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی برای استفاده شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی بسیار حائز اهمیت است و تأثیر بسزایی در کاهش حجم ترافیک در سطح شهر دارد.
وی بر لزوم فرهنگ سازی پیرامون همکاری والدین با یکدیگر و مدرسه در حمل و نقل دانش آموزان، تأکید کرد و گفت: والدین بایستی در زمینه حمل و نقل دانش آموزان به کمک یکدیگر و حتی مدرسه بیایند و با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی صحیح حتی الامکان خودروی تک سرنشین نداشته باشیم.
فرماندار اصفهان تصریح کرد: انشاء ا… در روزهای آتی با همکاری آموزش و پرورش و تاکسی رانی شاهد رفع مشکل سرویس مدارس و گره ترافیکی ایجاد شده باشیم.
خبرنگار: الهام خانی