بازدید مدیر کل بهزیستی استان اصفهان از بنیاد فرهنگی قرآنی روشندلان به مناسبت هفته نابینایان، مدیر کل بهزیستی استان اصفهان از بنیاد فرهنگی قرآنی روشندلان بازدید کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در این بازدید، معاونین پشتیبانی، مشارکتی و توانبخشی، رییس اداره بهزیستی شهرستان اصفهان،نیز به همراه دکتر نصر از بنیاد فرهنگی،قرآنی روشندلان […]

بازدید مدیر کل بهزیستی استان اصفهان از بنیاد فرهنگی قرآنی روشندلان

به مناسبت هفته نابینایان، مدیر کل بهزیستی استان اصفهان از بنیاد فرهنگی قرآنی روشندلان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در این بازدید، معاونین پشتیبانی، مشارکتی و توانبخشی، رییس اداره بهزیستی شهرستان اصفهان،نیز به همراه دکتر نصر از بنیاد فرهنگی،قرآنی روشندلان بازدید و در جریان فعالیت و برنامه های فرهنگی و انتشارات این مجموعه قرار گرفتند.

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان ضمن تقدیر وتشکر از آقای نیکزاد گفت: فعالیتهای بنیاد فرهنگی قرآنی روشندلان طی سنوات گذشته در سطح کشوری و بین المللی برای ما بسیار ارزشمند بوده واین مهم بهره گرفته از توان و تلاش بی بدیل جنابعالی به عنوان مدیر این موسسه است.

نصر افزود: بنیاد فرهنگی قرآنی روشندلان با مدیرت آقای نیکزاد با کمترین هزینه وحمایت توانست یک جشنواره بزرگ و بسیار ارزشمند قرآنی در سطح کشور را برگزار کند که مایه افتخار بزرگی برای اداره کل بهزیستی استان اصفهان است.

نیکزاد مدیر بنیاد فرهنگی قرآنی روشن دلان ضمن تشکر از همکاری بهزیستی استان اصفهان گفت:چاپ قرآن و نهج‌البلاغه و مفاتیح الجنان با خط بریل یکی از فعالیتهای نابینایان و کم بینایان بنیاد فرهنگی قرآنی روشندلان است که با تلاش همکاران این مجموعه تدوین و به کشورهای عربی نیز صادر می شود.

وی افزود: در نظر داریم با طراحی یک برنامه کامپیوتری آموزش قرآن و خط بریل درکل کشور به نسبت آمار چهارصد نفر نابینا در کل کشور دعوت کنیم تا در این انتشارات در صورت علاقه آموزش ببینند.

معاونت بهزیستی استان اصفهان نیز در این دیدار گفت: سازمان بهزیستی استان اصفهان در راستای ارزش نهادن وتشکر از فعالیتهای بنیاد فرهنگی قرآنی روشندلان، یک دستگاه مینی بوس جهت ارائه خدمات برای افرادی که توانایی تردد ندارند را در نظر گرفته است تا در صورت برگزاری هرگونه برنامه ها ومراسمات خاص، با آنها همکاری لازم را داشته باشد.

خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، ضمن تقدیر وتشکر از فعالیتهای دلسوزانه دکتر نصر مدیر کل بهزیستی اصفهان و همکاران ایشان در جهت ارائه هر گونه خدمت صادقانه وخالصانه به تمامی معلولین این استان گفت: فعالیتهای فرهنگی هنری معلولان بسیار ارزشمند وقابل ستایش است که هر کدام از آنها از توانمندیهای بسیار بالایی برخوردار هستند و لازم است که مسئولان هر کدام به تواناییهای آنها در جهت تبیین فعالیتهای فرهنگی اهمیت ویژه ای بدهند.

کویستان عبدالحکیمی