از ابتدای امسال تا ۲۳ بهمن چه میزان تسهیلات تکلیفی پرداخت شده است؟ مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای سال تا ۲۳ بهمن به ۸۲۵ هزار و ۶۰۰ متقاضی وام ازدواج به ارزش ۱۱۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مهدی صحابی در خصوص […]

از ابتدای امسال تا ۲۳ بهمن چه میزان تسهیلات تکلیفی پرداخت شده است؟

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای سال تا ۲۳ بهمن به ۸۲۵ هزار و ۶۰۰ متقاضی وام ازدواج به ارزش ۱۱۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مهدی صحابی در خصوص آمار تسهیلات اعطایی به متقاضیان وام فرزند و ودیعه مسکن گفت: در همین راستا ۲۹ هزار ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری به ۷۳۰ هزار نفر پرداخت گردیده، ضمن آنکه ۲۰۳ هزار و ۷۲۲ نفر نیز ۱۱ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن از شبکه بانکی دریافت کرده اند. تا این تاریخ ۲۳۸ هزار و ۷۰ نفر برای وام ودیعه مسکن پرونده تشکیل داده اند.

او افزود: از ابتدای سال تا ۲۳ بهمن امسال به ۸۲۵ هزار و ۶۰۰ متقاضی وام ازدواج به ارزش ۱۱۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است که این آمار نشان از رشد ۵۴ درصدی اعطای این تسهیلات دارد.

این مقام مسئول بانک مرکزی در خصوص آمار تجمیعی میزان پرداخت تسهیلات ودیعه، فرزند و ازدواج افزود: از ابتدای سال تا ۲۳ بهمن ماه سال جاری به ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار متقاضی وام ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن، بیش از ۱۵۵ هزار میلیارد تومان توسط شبکه بانکی پرداخت شده است