جذب۳۵۰۰ پرستار در اورژانس و فوریت های پزشکی در دستور کار است وزیر بهد اشت بابیان اینکه طی دهه فجر سال جاری ۸۵۰ طرح بهداشتی نیز به بهره برداری رسید، افزود: افتتاح دو هزار طرح شامل خانه بهداشت و مرکز بهداشت روستایی و شهری در دستور کار وزارت بهداشت قرار دارد. به گزارش خبرنگار پایگاه […]

جذب۳۵۰۰ پرستار در اورژانس و فوریت های پزشکی در دستور کار است

وزیر بهد اشت بابیان اینکه طی دهه فجر سال جاری ۸۵۰ طرح بهداشتی نیز به بهره برداری رسید، افزود: افتتاح دو هزار طرح شامل خانه بهداشت و مرکز بهداشت روستایی و شهری در دستور کار وزارت بهداشت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، بهرام عین اللهی در مراسم افتتاح اورژانس بیمارستان کوثر سمنان ضمن بیان اینکه در دوران پاندمی و همه‌گیری کرونا بیشترین زحمت بر دوش پرستاران بوده است، ابراز داشت: به منظور تقدیر از این قشر زحمت کش جامعه ۳۵ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز جذب به پرستاران فعال در دوران کرونا اختصاص داده شده است.

وی ضمن بیان اینکه در وهله نخست سه‌هزار و ۵۰۰ نفر در بخش اورژانس و فوریت پزشکی جذب می‌شوند، افزود: ترتیبی در نظر گرفته شد تا این پرستاران بتوانند به صورت رسمی کار خود را ادامه دهند.

وزیر بهداشت بابیان اینکه اورژانس مرجع بیمارستان کوثر سمنان با سرمایه‌گذاری ۷۰ میلیارد تومانی به بهره برداری رسید، ابراز داشت: با توجه به آمار بسیار بالای تصادفات جاده‌ای در استان سمنان این مرکز می‌تواند به مرجعی برای خدمات رسانی مطلوب به زائران و مسافران تبدیل شود.

عین الهی بابیان اینکه دولت سیزدهم در حوزه اورژانس نیز خدمات شایانی به مردم ارائه کرده است، تصریح کرد: افتتاح ۷۲ پایگاه اورژانس، تکمیل ساختمان ۲۰۲ پایگاه اورژانس، فعال شدن ۱۷۰ موتورلانس در شهرهای بزرگ، فعال بودن سه هزار و ۲۰۰ پایگاه اورژانس در کشور و بهره برداری از شش پایگاه هوایی و ۲۰ اتوبوس آمبولانس مهمترین خدمات دولت سیزدهم در این حوزه است.