برگزاری جشنواره عیدانه مبل رهنان در آستانه میلاد حضرت علی (ع) مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: جشنواره بزرگ عیدانه «مبل رهنان» در آستانه میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر، فرصتی برای معرفی محصولات این منطقه به دیگر نقاط کشور است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ایمنامحمدحسینی با اشاره به […]

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: جشنواره بزرگ عیدانه «مبل رهنان» در آستانه میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر، فرصتی برای معرفی محصولات این منطقه به دیگر نقاط کشور است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ایمنامحمدحسینی با اشاره به اینکه منطقه رهنان با بیش از هزار فروشگاه و کارگاه تولیدی صنایع چوب و مبلمان به‌عنوان یکی از قطب‌های صنعت چوب کشور محسوب می‌شود، اظهار کرد: به‌منظور معرفی این هنر به مردم کشور این جشنواره ملی مبل رهنان به مدت یک ماه در این منطقه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آئین افتتاح این جشنواره روز پنجشنبه، پنجم بهمن هم‌زمان با میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر در محل جشنواره برگزار می‌شود، افزود: صنعت مبل رهنان برای ۲۰ هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد کرده که نشان‌دهنده اهمیت آن است.

برگزاری جشنواره عیدانه مبل رهنان در آستانه میلاد حضرت علی (ع)

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با اشاره به شعار سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» تصریح کرد: آمادگی خود را با تمام توان در این منطقه، برای ارائه تسهیلات ویژه و بالا بردن سطح کیفی این صنعت و هنر مردم منطقه اعلام می‌کنیم