استخدام نیرو در پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان از استخدام نیروی درجه دار با مدرک دیپلم، فوق دیپلم و دانش آموزان سال آخر متوسطه در تمامی رشته ها خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ علی اصغر زارع در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری […]

استخدام نیرو در پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان از استخدام نیروی درجه دار با مدرک دیپلم، فوق دیپلم و دانش آموزان سال آخر متوسطه در تمامی رشته ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ علی اصغر زارع در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان به منظور تکمیل کادر درجه داری خود از بین برادران دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم، دیپلم و دانش آموزان پایه دوازدهم متوسطه در کلیه رشته ها استخدام می کند.

وی حداقل داشتن حد اقل ۱۸سال و حداکثر ۳۰ سال، حداقل معدل ۱۴ و حداقل قد ۱۶۵ سانتی متر قد را از جمله شرایط اختصاصی داوطلبان برای استخدام در پلیس راهور استان اصفهان عنوان کرد و افزود: داوطلبان واجد شرایط پس از طی مراحل گزینش و گذراندن دوره آموزشی یکساله در مرکز آموزش علمی تخصصی درجه داری شهید بهشتی فراجا در اصفهان و دریافت درجه، در پلیس راهور استان بکارگیری می شوند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های ۰۳۱۲۱۸۲۷۲۱۴ و ۰۳۱۲۳۶۹۱۹۳ مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان اصفهان تماس حاصل کرده و بخش اداری و پشتیبانی پلیس راهور استان واقع در بزرگراه شهید دستجردی، بعد از سپاهانشهر، بعد از پل راه آهن، شهرک آزمایش، ساختمان شماره یک مراجعه کنند.