بازرسی از نانوایی‌ها باید تقویت شود فرماندار اصفهان با بیان اینکه بازرسی از نانوایی‌ها بایستی تقویت شود، چراکه این بازرسی‌ها و تذکرات می‌توانند بازدارنده باشند، گفت: تحلیل‌ها و استدلال‌ها باید کامل و دقیق باشند تا بتوانیم در جلسات مربوطه حامی و مدافع نانوایان و مردم باشیم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به […]

بازرسی از نانوایی‌ها باید تقویت شود

فرماندار اصفهان با بیان اینکه بازرسی از نانوایی‌ها بایستی تقویت شود، چراکه این بازرسی‌ها و تذکرات می‌توانند بازدارنده باشند، گفت: تحلیل‌ها و استدلال‌ها باید کامل و دقیق باشند تا بتوانیم در جلسات مربوطه حامی و مدافع نانوایان و مردم باشیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی در جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان، اظهار کرد: هرکجا که ما در کارها منطقی و با مردم صادق باشیم و آنها را در تصمیم‌گیری‌ها دخیل کنیم، آنها بهترین همکاری و همراهی را با ما خواهند داشت.

وی با تأکید بر ضرورت آموزش نانوایان، گفت: دستگاه‌های ذی مدخل نسبت به برگزاری جلسات آموزشی برای نانوایان برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه جلسات آموزشی می‌تواند علاوه بر جنبه آموزشی، دو اثر مثبت دیگر هم داشته باشد، افزود: این جلسات موجب می‌شود که ما از مسائل و مشکلات موجود بیشتر مطلع شویم و نانوایان نیز با دستگاه‌های ذی‌ربط بیش از پیش همراهی کنند.

وی تصریح کرد: اشکالات موجود بایستی احصا و جمع‌بندی شده و جهت بررسی و پیگیری منعکس شوند.

احمدی با بیان اینکه بازرسی از نانوایی‌ها بایستی تقویت شود، چراکه این بازرسی‌ها و تذکرات می‌توانند بازدارنده باشند، ادامه داد: تحلیل‌ها و استدلال‌ها باید کامل و دقیق باشند تا بتوانیم در جلسات مربوطه حامی و مدافع نانوایان و مردم باشیم