استقبال شهرداری از طرح‌های مشارکتی دانش‌بنیان‌ها مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: شهرداری در نظر دارد با استفاده از توان شرکت‌های خلاق و دانش‌محور نسبت به پویاسازی اماکن بلااستفاده شهرداری اقدام کند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مسعود حیدری با بیان […]

استقبال شهرداری از طرح‌های مشارکتی دانش‌بنیان‌ها

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: شهرداری در نظر دارد با استفاده از توان شرکت‌های خلاق و دانش‌محور نسبت به پویاسازی اماکن بلااستفاده شهرداری اقدام کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مسعود حیدری با بیان اینکه استفاده از ساختمان‌های بلاتکلیف شهرداری برای توسعه فضاهای بکر و تازه و افزایش رفاه شهروندان ضرورت دارد، گفت: شهرداری اصفهان در نظر دارد با استفاده از توان شرکت‌های خلاق و دانش‌محور نسبت به پویاسازی اماکن بلااستفاده شهرداری اقدام کند و در این راستا از طرح‌های بدیع و به‌روز سرمایه‌گذاران و مشارکت‌کنندگان استقبال می‌کند.
مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: مشارکت شهرداری با بخش خصوصی تنها به پروژه‌های بزرگ عمرانی محدود نمی‌شود و دامنه این مشارکت از فضای سبز گرفته تا ورزشگاه، فرهنگسرا و حتی تجهیز ناوگان حمل‌ونقل عمومی، احداث مراکز ویژه مانند کلینیک و بازار تمام‌مکانیزه خودرو را نیز شامل می‌شود. بنابراین درصدد هستیم با برگزاری جلسات مکرر و منظم با شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی از نوآوری و تکنولوژی به روز برای توسعه شهر استفاده کنیم.
او با ارائه طرح توجیهی، آنالیز مالی و عوائد طرح مورد نظر با عنوان
«Isfahan center car»
به بیان جزئیات فنی، اقتصادی و رفاهی این پروژه پرداخت و گفت: اجرای این پروژه امکانی برای تبدیل محدودیت‌ها و تهدیدهای موجود به نقاط قوت و فرصت‌های ویژه است که تأثیر بسزایی در توسعه منطقه و رونق روزافزون شهر به دنبال خواهد داشت.
لازم به ذکر است، طرح
«Isfahan center car»
یک کلینیک و بازار تمام‌مکانیزه خودرو محسوب می‌شود که با استفاده از توان شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی و استفاده از تکنولوژی روز دنیا قرار است برای نخستین‌بار در ایران در شهر اصفهان ایجاد و بهره‌برداری شود.