کردستان آوردگاه عشق و هنر است/ زبان هنر ابزاری برای معرفی چهره‌های فاخر انقلاب در کردستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بر لزوم تبیین و شناخت چهره‌های فاخر استان در انقلاب تاکید کرد و گفت: کردستان در این زمینه ظرفیت‌های زیادی دارد که باید از آن بهره‌ گرفته و به دنیا معرفی شود. […]

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بر لزوم تبیین و شناخت چهره‌های فاخر استان در انقلاب تاکید کرد و گفت: کردستان در این زمینه ظرفیت‌های زیادی دارد که باید از آن بهره‌ گرفته و به دنیا معرفی شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مهدی رمضانی” امروز پنجشنبه ۱۷ اسفند در آیین تکریم و معارفه رئیس حوزه هنری کردستان که در سالن اندیشه پردیس سینمایی بهمن
سنندج برگزار شد، هنر را یک اثر خارق‌العاده توصیف کرد که به صورت عادی خلق نمی‌شود، اظهار کرد: انقلاب اسلامی و شکل‌گیری آن نیز این قاعده مستثنی نیست چراکه یک اثر فوق‌العاده فاخر هنری است.

وی با بیان اینکه جنس انقلاب اسلامی، ذاتا از هنر است، تصریح کرد: ملت با عظمت ایران با یک حرکت که محصول مجاهدت و تلاش‌های شخصیت‌های بسیار بزرگی در جغرافیای اسلام است، این انقلاب را شکل دادند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان شکل‌گیری انقلاب اسلامی را یک کار هنرمندانه دانست و گفت: این انتخاب به همت شیرمردان و شیر زنان شکل گرفته است.

رمضانی ادامه داد: دنیای استکبار فکر می‌کرد که می‌تواند در عرض چند ماه این انقلاب را ساقط کند اما سخت در اشتباه است، بنابراین رسالت بزرگی بر عهده انقلاب و مسئولان آن است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به اینکه انقلاب، تمدن‌سازی در کلاس جهانی است، یادآور شد: مفتخریم که کردستان بنابر گفته رهبر معظم انقلاب از کردستان به عنوان یک استان فرهنگی یاد می‌شود.

رمضانی با تاکید بر اینکه هنر در رگ و ریشه مردمان این سرزمین غلتیده، خاطر نشان کرد: به وضوح می بینم مردان و زنان این سرزمین هنر را در وجود خود دارند.

وی اظهار کرد: ایران در جریان جنگ هزینه‌های زیادی متحمل شد و شهیدان زیاد تقدیم کرد که شناخته نشده باقی مانده‌اند‌.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بر لزوم تبیین و شناخت این افراد فاخر در انقلاب تاکید کرد و گفت: کردستان از جمله استان‌هایی است که این ظرفیت را دارد در قالب هنر به این مفاخر بپردازد و از قاب و تصویر هنر، مفاخر هنری را معرفی کند.

لازم به ذکر است؛ امروز با حضور معاون راهبری استان‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی، معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان و جمعی دیگر از مسوولان کشوری و استانی و هنرمندان،
«اسعد فرهادی» به عنوان رئیس جدید حوزه هنری استان کردستان معرفی شد و در این مراسم از خدمات چندین ساله « امین مرادی» رئیس سابق حوزه هنری کردستان تجلیل بعمل آمد.