کتاب ” اوکراین ویتنامی دیگر ” اثر مهدی بیرانوند منتشر شد کتاب ” اوکراین ویتنامی دیگر ” اثر مهدی بیرانوند روژمان، از انتشارات بین المللی حوزه مشق منتشر شد. این‌کتاب همان‌طور که از نامش پیداست، بصورت اختصاصی و تحلیلی جنگ روسیه و اوکراین را بررسی می کند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از […]

کتاب ” اوکراین ویتنامی دیگر ” اثر مهدی بیرانوند روژمان، از انتشارات بین المللی حوزه مشق منتشر شد. این‌کتاب همان‌طور که از نامش پیداست، بصورت اختصاصی و تحلیلی جنگ روسیه و اوکراین را بررسی می کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ این کتاب در ۲۰ بخش به شکل گیری جنگ میان روسیه و اوکراین، ریشه های تاریخی شروع جنگ، جنگ سرد، دخالت کشورهای بلوک غرب در امور سیاسی و نظامی اوکراین، مسئله عضویت اوکراین در ناتو، جرقه جنگ جهانی سوم ، شکست ضد حملات اوکراینی، شورش گروه واگنر و آلبوم تصاویر پرداخته است. قابل ذکر است که این اثر اولین کتاب تحلیلی از جنگ میان روسیه و اوکراین از زمان آغاز این جنگ در ایران است.

نویسنده این اثر مهدی بیرانوند ” روژمان ” نویسنده، پژوهشگر، روزنامه‌نگار و شاعر به سال ۱۳۷۳ در شهر بروجرد فارغ‌التحصیل مهندسی نرم افزار، مدرس سواد رسانه، سرپرست نویسندگان خانه ناشران تهران ” حوزه مشق “،دانشجوی مقطع دکتری صنایع دارویی، قائم مقام خبرگزاری سراسری اعتلای ایران، مدیر خبری رسانه ایرانیان اروپا در برلین ، دارنده دکتری روزنامه‌نگاری و نویسندگی کشور لبنان و نویسنده ۱۲ عنوان کتاب در حوزه ( رسانه، ادبیات، پژوهش های سیاسی، تاریخی و ورزشی ) و صاحب مقالات isc می باشد که تاکنون در رشته های مختلف موفق به کسب جوایز و عنوان های کشوری و بین المللی شده است.