وزیر فرهنگ ضمن بازدید از بخش های مختلف صندوق اعتباری هنر در جلسه هیات مدیره این صندوق گفت: ارتقای سطح کیفی خدمات صندوق اعتباری هنر از دغدغه های اصلی در دوره جدید از فعالیت وزارت فرهنگ است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی محمدمهدی اسماعیلی […]

وزیر فرهنگ ضمن بازدید از بخش های مختلف صندوق اعتباری هنر در جلسه هیات مدیره این صندوق گفت: ارتقای سطح کیفی خدمات صندوق اعتباری هنر از دغدغه های اصلی در دوره جدید از فعالیت وزارت فرهنگ است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی محمدمهدی اسماعیلی در ابتدای این جلسه با تاکید بر این مطلب افزود: ضرورت دارد صندوق اعتباری هنر با برنامه‌ریزی دقیق و مدون به بالاترین سطح خدمت رسانی نوین به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه برسد و مجموعه وزارت فرهنگ در این راستا حمایت های لازم را انجام خواهد داد.

وی در ادامه تاکید کرد: تمامی فعالیت‌های صورت گرفته در این صندوق باید طوری برنامه‌ریزی شود که منجر به پویایی حوزه اقتصاد فرهنگ و هنر شود تا اهداف متعالی که در چشم انداز عملکرد صندوق اعتباری هنر در دوره جدید ترسیم شده، تسهیل شود.