جلوگیری از خام فروشی معادن به افزایش اشتغال و ارزش افزوده کمک می‌کند نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید اجازه دهیم که ماشین آلات معدنی و تکنولوژی های به روز برداشت از معادن با سهولت وارد کشور شود بر لزوم استفاده از ماشین آلات و افزایش فرآوری معادن […]

جلوگیری از خام فروشی معادن به افزایش اشتغال و ارزش افزوده کمک می‌کند

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید اجازه دهیم که ماشین آلات معدنی و تکنولوژی های به روز برداشت از معادن با سهولت وارد کشور شود بر لزوم استفاده از ماشین آلات و افزایش فرآوری معادن تاکید کرد و گفت : جلوگیری از خام فروشی معادن به افزایش اشتغال و ارزش افزوده کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، علیرضا پاک فطرت، روز پنجشنبه افزود: امروز در بحث برداشت از معادن به شکل مناسبی عمل نمی‌شود و در کنار آن خام فروشی هم زیاد انجام می‌شود.

وی ادامه داد: با جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی ضمن ایجاد ارزش افزوده، کمک خواهد شد که مشاغل بسیاری نیز با ایجاد صنایع تبدیلی شکل بگیرد.

او اظهار کرد: امروز هفت درصد معادن دنیا در کشور ایران است اما در بحث اشتغال ایجاد شده در حوزه معادن اینگونه نیست که هفت درصد اشتغال معادن دنیا هم متعلق به کشور ما باشد.