برگزاری پویش عفاف و حجاب «فرشتگان سرزمین من» در ایستگاه‌های متروشرکت بهره‌برداری مترو منطقه اصفهان از برگزاری پویش ۶ روزه عفاف و حجاب با نام «فرشتگان سرزمین من» در سه ایستگاه مترو اصفهان برگزار می‌شود.به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، شرکت بهره‌برداری مترو منطقه اصفهان به منظور تشویق و ترغیب بانوان به رعایت […]


برگزاری پویش عفاف و حجاب «فرشتگان سرزمین من» در ایستگاه‌های مترو
شرکت بهره‌برداری مترو منطقه اصفهان از برگزاری پویش ۶ روزه عفاف و حجاب با نام «فرشتگان سرزمین من» در سه ایستگاه مترو اصفهان برگزار می‌شود.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، شرکت بهره‌برداری مترو منطقه اصفهان به منظور تشویق و ترغیب بانوان به رعایت حجاب اسلامی در شهر، به ویژه مکان‌های عمومی مانند مترو و هم‌چنین ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در میان جوانان، اقدام به برگزاری پویش “عفاف و حجاب” همزمان با سایر شهرهای کشور در سه ایستگاه منتخب مترو اصفهان کرده است.
این پویش که “فرشتگان سرزمین من” نام دارد در فضای مجازی با نام «دختران چادری» فعالیت دارد و بیشتر افراد فعال در گروه‌های آن نوجوانان و زنان در رده‌های سنی ۱۰ تا ۵۰ سال هستند.
ارتقای فرهنگ عفاف و حجاب، ترویج امربه‌معروف و نهی از منکر، پاسخ به شبهات، تولید محتوا، فراخوان مسائل روز، ارتقای سواد رسانه‌ای بانوان و معرفی الگوی سبک زندگی اسلامی از اهداف این پویش است که تا کنون در ۱۰۰شهرستان شکل گرفته است.
پویش فرشتگان سرزمین من در ایام دهه محرم در سه ایستگاه میدان امام حسین(ع)، میدان آزادی و شهید علیخانی مترو اصفهان برپا شده بود و این بار از ۱۶ تا ۳۱ شهریورماه، عصر روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در سه ایستگاه میدان انقلاب، ایستگاه سی و سه پل و ایستگاه شریعتی برپا می‌شود.