وزیر کشور از مرز باشماق مریوان بازدید کرد وزیر کشور با هدف بررسی و اطلاع از آخرین وضعیت تردد زائران کربلا از طریق مرز باشماق مریوان،از این پایانه مرزی بازدید کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ احمد وحیدی که با بالگرد عازم مرز باشماق مریوان شد، از بخش های مختلف و […]

وزیر کشور از مرز باشماق مریوان بازدید کرد

وزیر کشور با هدف بررسی و اطلاع از آخرین وضعیت تردد زائران کربلا از طریق مرز باشماق مریوان،از این پایانه مرزی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ احمد وحیدی که با بالگرد عازم مرز باشماق مریوان شد، از بخش های مختلف و زیرساخت های این مرز بازدید کرد و از آخرین وضعیت خدمات دهی به زائران و مشکلات موجود مطلع شد.

در این بازدید که استانداران کردستان و استاندار سلیمانیه عراق حضور داشتند، وزیر کشور توصیه های لازم را برای ارائه خدمات بهتر به زائران به مسوولان داد و بر تلاش برای فراهم شرایط جهت تسهیل در خروج زائران تاکید کرد.

اسماعیل احمدی فرماندار مریوان نیز پر این بازدید گفت: از روز گذشته به دلیل حجم بالای مراجعه کنندگان و نبود امکانات لازم در آنسوی مرز، تردد زائران از مرز باشماق انجام نمی شود.

فرماندار مریوان گفت: به دلیل کمبود امکانات در اقلیم کردستان عراق و حجم بالای تردد زائران، فعلا تردد از مرز باشماق مریوان ممکن نیست و زائران تا رفع مشکل، صبور باشند.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان