گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در مورد لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار امروز (۲۲ خردادماه) صحن علنی قرار گرفت. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، نشست علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ۱۹۶ تن از نمایندگان دقایقی قبل آغاز شد. در این نشست قرار […]

گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در مورد لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار امروز (۲۲ خردادماه) صحن علنی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، نشست علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ۱۹۶ تن از نمایندگان دقایقی قبل آغاز شد.

در این نشست قرار است ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی وگزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح حمایت از گزارشگران فساد بررسی شود.

همچنین گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کرواسی در مورد کمک و همکاری متقابل در امور گمرکی و گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه دوفوریتی الحاق موادی به قانون ساماندهی صنعت خودرو از دیگر برنامه های امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی است.

گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه یک فوریتی الحاق پنج تبصره به ماده (۲) قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان در جلسه امروز بررسی می شود.

همچنین گزارش کمیسیون اصل (۹۰) قانون اساسی در مورد سامانه جامع اطلاعات اموال غیرمنقول دستگاه های اجرایی (سادا) و بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد رسیدگی به طرح اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در دستور کار امروز صحن علنی قرار گرفته است.

محمدباقر رئیس مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی امروز گفت: لازم می‌دانم امروز مصادف با ۲۳ ذی‌القعده و روز زیارتی خاص حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) را به همه عزیزان تبریک بگویم و از همه التماس دعا دارم به ویژه‌ هموطنان عزیزی که امروز توفیق زیارت آن حضرت را پیدا می‌کنند.